۰ نفر
۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
لیپی در تهران پابه‌توپ شد

بازیکنان تیم ملی چین اولین تمرین خود را زیر نظر لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در تهران برگزار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین از ساعت 16 زیر بارش شدید باران اولین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن شماره یک کمپ تیم های ملی زیر نظر مارچلو لیپی سرمربی نامدار این تیم برگزار کرد.

 


شاگردان لیپی که البته با باران های تهران خیلی غریبه نیستند، باید روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برای ادامه شگفتی های خود به مصاف ایران بروند و از همین رو زودتر از همیشه اردوی خود را با تصمیم لیپی در تهران آغاز کردند تا با شرایط ایران بیش از گذشته آشنا شوند.

 


لیپی که به عنوان فاتح جام جهانی 2006 با سر و صدای زیادی سرمربیگری چین را قبول کرده باید در زورآزمایی سختی برابر کی روش و ملی پوشان ایرانی قرار بگیرد اما مطمئنا حضور او در ورزشگاه آزادی در کنار خط می تواند جذابیت این بازی را برای هواداران فوتبال ایران دو چندان کند.

 

 

 

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    18 0
    این اولین باری نیست که چینی ها سرمربی سرشناس دارند . مربی هر که باشد , توی زمین بازیکن ها بازی می کنند و نه سرمربی . لیپی مربی باهوش و با لیاقتی است . ما هم کئروش را داریم که از او کمتر نیست . در ضمن در زمین خودمان بازی می کنیم . لیپی در این بازی هیچ شانسی ندارد . کئروش در هر بازی با یک ترکیب و با یک روش به میدان می رود .