مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 208 برنامه اولویتدار و پرمخاطب فرهنگی و تبلیغی در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با مشارکت رسانه ها در استان انجام گرفته است.


به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، محمود فیاض بخش  اظهارداشت : تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف یکی از برنامه های روابط عمومی اوقاف استان به شمار می رود که در این راستا برنامه های مختلفی طی سال گذشته در مازندران انجام شده است.

وی تهيه و اجراي برنامه هاي اولويتدار و پرمخاطب فرهنگي و تبليغي را از برنامه های ویژه روابط عمومی اوقاف مازندران دانست و بیان کرد: این برنامه های با مشارکت رسانه هاي جمعي در مازندران به خوبی انجام شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 208 برنامه اولويتدار و پرمخاطب فرهنگي و تبليغي در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در راستای ویژه برنامه های سازمان اوقاف و با مشارکت رسانه ها در استان انجام گرفته است.

فیاض بخش خاطرنشان کرد: معرفی برنامه ها و کارویژه های سازمان اوقاف، معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گزارش دهی عملکرد معاونت ها و مجموعه اوقاف استان، ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف از جمعه اهداف و برنامه های اجرا شده می باشد.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =