دانش‌بنیان کردن کشاورزی؛ اولویت استان زنجان

دانش بنیان کردن بخش کشاورزی از سیاست ها و اولویت های اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است و در این راستا اطلاع‌رسانی نتایج طرح های تحقیقاتی به بهره برداران بسیار حایز اهمیت است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با ارایه گزارشی از عملکرد یک ساله اداره رسانه های آموزشی سازمان به خبرآنلاین گفت : سال گذشته تعداد ۱۹۰ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه ای تهیه و از شبکه استانی پخش شد که در مجموع ۳ هزار و ۸۰۰ دقیقه را شامل می شود.

سهیل نصرتی افزود: تهیه عکس ها و فیلم های آموزشی و ترویجی، تکثیر سی دی، فیلم و فلش، ارسال پیامک های ترویجی، نشریات ترویجی، بروشور، پوستر ، بنر، اطلاعیه فنی، کتاب و بروشور الکترونیکی از جمله روش هایی است که همه ساله برای اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سطح گسترده به کار گرفته می شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع ۳ هزار و ۷۹۰ جلد نشریات ترویجی طی سال گذشته در بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: سال گذشته همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ جلد بروشور، یک هزار و ۵۰۰ برگ پوستر و بیش از ۴۵ بنر اطلاع رسانی کشاورزی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ارسال ۴۱۰ هزار پیامک ترویجی به جامعه کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته تولید و توزیع اطلاعیه فنی کشاورزی نیز در استان به ۵ هزار و ۵۰۰ برگ رسید.

نصرتی با اشاره به تهیه و توزیع ۵۱۰ جلد کتاب ترویجی در بخش کشاورزی استان زنجان بیان داشت: سال گذشته همچنین ۷۵ عنوان مواد نوشتاری و ۵ عنوان فیلم آموزشی از بخش کشاورزی استان در سامانه Agrilib.ir بارگذاری شده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =