۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: اکنون هرمزگان یکی از امن ترین استان های کشور است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، مدیرکل اطلاعات هرمزگان در نشست خبری به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات در 29 اردیبهشت گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) از ماه ها قبل در راستای امنیت و ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم تلاش شبانه روزی دارند.

 وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف کامل وضعیت استان را رصد می کنند ، چون برگزاری انتخابات در شان نظام در گرو سه اصل سلامت ، امنیت و حضور حداکثری مردم است.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت : این اداره کل با ارائه به موقع پاسخ استعلام بیش از 8 هزار و 850 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با در نظر گرفتن اصل انصاف و حق الناس و حق نظام برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه نقش مهمی داشته است.

وی افزود : سربازان گمنام که مجهز به دانش و امکانات فنی روز هستند توانسته اند 30 نفر از عناصری که در گروه ها و فضای مجازی با فعالیت ضد دینی تلاش در جهت انحراف افکار عمومی داشتند ، شناسایی و تحویل مراجع قضایی دهند.

مدیر کل اطلاعات هرمزگان گفت: در راستای مقابله با عناصر سودجو و سالم سازی فضای فرهنگی ، آموزشی استان 12 نفر از جاعلین مدارک تحصیلی،3 هزار مدرک مهارت شغلی و 2 هزار مدرک تحصیلی دیپلم با گردش مالی 54 میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نمونه واقعی از مردم سالاری دینی است که مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت مستقیم و آزادانه دارند .

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت : با درایت و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) و با همدلی و وحدت تشیع و اهل سنت ، تلاشهای جریان های تکفیری به نتیجه ای نرسیده است.

 وی افزود: اکنون هرمزگان یکی از امن ترین استان های کشور است.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت:شناسایی عناصر ، شبکه ها و اهداف منافقین با کنترل و رصد اطلاعاتی استان ، شناسایی و برخورد با عوامل و گروهای ضد انقلاب در فضای مجازی ، پیشگیری از جذب به گروههای معاند و ضربه به هسته های گروهک تروریستی داعش از جمله اقداماتی است که این اداره کل در مقابله با فعالیت های ضد امنیتی استان انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته در حوزه مبارزه و مقابله با مفاسد اقتصادی 295 کانتینر قاچاق کالا به ارزش بیش از 2 هزار و 274 میلیارد ریال کشف و 30 نفر دستگیر شدند.

مدیرکل اطلاعات هرمزگان گفت: شناسایی و دستگیری عاملان اختلال در سیستم پولی کشور در یکی از بانکهای استان که تا کنون 900 میلیارد تومان کشف شده است.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان و همت نیروهای ارتش ، سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، بسیج و دستگاههای امنیتی امنیت جمهوری اسلامی ایران بی بدیل و بی نظیر است .

مدیرکل اطلاعات هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان یکی از امن ترین استان ها برای سرمایه گذاری است گفت: این اداره کل از سرمایه گذاری و تولید و اشتغال حمایت می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 663936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =