استاندار همدان گفت: آن همه تخریب علیه دولت که حتی دولت را ضد اخلاق نیز معرفی کردند، ولی باز مردم آمدند و رای دادند که این نشان از عمق تعلق خاطر مردم به نظام و علاقه به دولت است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مردم با همه مشکلات تشخیص دادند که این دولت صادق است و می خواهد کار کند و نهایت بی انصافی است که به خواست مردم بی اعتنا باشیم.

وی با اشاره به حضور شکوهمند و با بصیرت مردم بزرگ ایران در انتخابات، تصریح کرد: این حرکت عظیم در تاریخ ایران بزرگ و جمهوری اسلامی ماندگار و الگو خواهد بود.

استاندار همدان، حضور بی سابقه در انتخابات این دوره را حضور با بصیرت دانست و گفت: دیدیم با همه مشکلات موجود و انتظارات، مردم به ادامه راه دکتر روحانی، رای مثبت دادند.

وی خاطرنشان کرد: یک رای در همدان به دکتر روحانی را با ده رای در کشور مقایسه می کنم و قدردان مردم شریف و آگاه استان هستم.

نیکبخت با بیان اینکه اکنون زمان برادری و رفاقت است و رئیس جمهور، رئیس جمهور همه است، تاکید کرد: اشتغال و مشکلات اقتصادی باید حل شود این مطالبه مردم است و همه باید دست به دست هم دهیم و این مشکلات را حل کنیم.

وی استان همدان را اولین استانی دانست که عملکرد اقتصاد مقاومتی سال 95 را منتشر کرده است و افزود: استان همدان در اقتصاد مقاومتی بسیار کار سنگینی انجام داده و گزارشی که در قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور ارائه کردم همه از جمله دکتر روحانی از ما تقدیر کردند.

مدیر ارشد استان با اشاره به اینکه باید همه کمک کنیم تا مشکلات بیکاری را حل کنیم، اظهار داشت: در اولین اقدام سریعا کارگروه اشتغال در استان در ده روز آینده ایجاد و ادارات و دستگاه ها باید برنامه های اشتغال خود را ارائه کنند.

وی اساسی ترین برنامه دولت را اشتغال دانست و افزود: معیار ما نیز توسعه استان و اشتغال است، تا تمام خواسته های مردم در این بخش اجابت شود و ما نهایت تلاش را برای اشتغال، تولید و معیشت مردم باید به کار بگیریم.

نیکبخت تاکید کرد: از امروز اشتغال و تولید با برنامه وسیع تر، علمی تر و کاربردی تر آغاز و پیگیری می شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه باید جلوه حضور مردم در انتخابات را پاسخ دهیم، گفت: ۷۳ درصد از مردم استان پای صندوق آمدند که بسیار ارزشمند است،

استاندار همدان عنوان کرد: انتخابات در نهایت آرامش و امنیت در استان برگزار شد ولی در بعضی شعب با حکم رفتند و برخی نمایندگان فرمانداران را بازداشت کردند و این از تفاوتها و سختی های انتخابات در همدان بود.


وی ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران انتخابات، داوطلبان و ستادهای آنها در همکاری با دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد: رای به دکتر حسن روحانی در استان همدان کار بسیار سختی بود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =