از دیدار روحانی با فرماندهان سپاه تا آخرین آرزوی دختر داعشی/ پربازدیدهای ۲ مرداد

در ۲ مرداد، خبر دیدار دسته‌جمعی فرماندهان سپاه پاسداران با حسن روحانی بسیار مهم و پربازدید بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به دیدار روحانی با فرماندهان سپاه اختصاص داشت که او در این دیدار گفت: تقویت توان ارتش و سپاه، امنیت ملی را تضمین می‌کند. پس از آن گزارشی که مردم در آن با آقازاده‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا آشنا شدند بازدید زیادی داشت و کنایه‌ حسام‌الدین آشنا به پسر محمدرضا عارف با هشتگ «ژن خوب» هم توجه مخاطبان را جلب کرد.

در سرویس اقتصادی خبر خداحافظی با ریال و اینکه تومان رسما پول ایران شد بازدید زیادی داشت. پس از آن نقل قول زنگنه پربازدید بود که گفت: یا قانون را عوض کنید یا وزیر را! همچنین برای مخاطبان جذاب بود بدانند ایرانی‌ها در خانه‌های چندمتری زندگی می‌کنند؟

در سرویس فرهنی هم درخواست ترانه علیدوستی از رییس‌جمهور پربازدید بود که در آن گفت: شما به ما قول دادید آقای روحانی! همچنین اعلام حضور بازیگر «حریم سلطان» در فیلم تازه اصغر فرهادی بازدید زیادی داشت. در خبر پربازدید بعدی هم مردم خواستند بدانند سینماروها برای کدام فیلم‌ها سر و دست شکستند؟

در سرویس جامعه بلایی که به سر پیمانکاری آمد که به اشتباه ۴ میلیارد تومان به حسابش واریز شده بود بازدید زیادی داشت. همچنین نقل قولی از یک دختر آلمانی ۱۶ ساله عضو داعش بازدید زیادی داشت که گفت؛ «فقط می‌خواهم به خانه بروم». در این سرویس نقل قول قالیباف هم بازدید زیادی داشت: بزرگراه حکیم در هفته آینده به اتوبان کرج متصل می‌شود!

از سرویس بین‌الملل خبر رسید وزیر خارجه آمریکا تیلرسون هم از کابینه ترامپ می‌رود. همچنین در خبر مهم دیگر در خاورمیانه اعلام شد شاه عربستان اداره امور عربستان را به پسرش تحویل داد. نکته پربازدید دیگر این سرویس می‌گفت: وال‌استریت‌ژورنال از مقصد بعدی داعش خبر داد!

در سرویس طنز هم مردم متوجه شدند تریاک خوب دولتی رسید!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =