احتمالا بمب نقل و انتقالاتی رئالی‌ها منفجر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه رئال مادرید نتوانست نتایج خوبی در این فصل لالیگا کسب کند، حالا انتقادات از این تیم به اوج خود رسیده است. قهرمان اروپا این روزها اصلا شرایط خوبی در اسپانیا ندارد و مورد انتقادهای شدیدی از سوی هواداران و کارشناسان قرار دارد. رئال مادرید در حال حاضر با اختلاف 19 امتیازی نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده چهارم لیگ اسپانیا قرار دارد و طبق آمار رئال مادرید بدترین شروع خود را در 17 سال اخیر داشته است. با توجه به نتایج ضعیفی که امسال زیدان سرمربی رئال مادرید گرفته است اما همچنان اصرار دارد که هیچ بازیکن جدیدی را جذب نمی کند. هنوز مشخص نیست که چرا زیدان تا این حد به بازیکنان خود اطمینان دارد ولی بر خلاف زیدان مدیرعامل کهکشانی ها کاملا خود را آماده کرده است تا یک بمب نقل وانتقالاتی را منفجر کند.
فلورنتینو پرز مدیرعامل رئال مادرید قصد دارد با توجه به افت شدید کریم بنزما و رونالدو در گلزنی یک مهاجم جدید را جذب کند تا بلکه مشکل تیمش در کسب نتایج ضعیف حل شود. پرز که گفته می شد قصد دارد هری کین ستاره تاتنهام را جذب کند، این روزها نظر خود را تغییر داده است و فکر می کند که جذب یک مهاجم دیگر به جز کین، هم می‌تواند ارزان تر باشد و هم بهتر. پرز قصد دارد بند فسخ قرارداد مائورو ایکاردی ستاره نوک خط حمله و کاپیتان 25 ساله این تیم را جذب کند تا با این انتقال کمی از فشار ها بر روی خود و تیمش کم کند. پرز می خواهد بند آزاد سازی 110 میلیون یورویی ایکاردی را بپردازد و او را جایگزین کریم بنزمایی کند که هیچکس به خصوص هواداران رئال مادرید دیگر نمی خواهند او در رئال بماند.
ایکاردی که سابقه حضور در تیم بارسلونا رقیب سنتی رئال را دارد، اگر به رئال مادرید بپیوندد قطعا تقابل جذابی با تیم سابق خود خواهد داشت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =