شهردار اردبیل گفت: شناسایی و تعیین نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان ضروری است و شایسته است اقشار فرهیخته یاریگر شهرداری اردبیل در این زمینه باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جلسه گفت و گوی اجتماعی با هنرمندان تصریح کرد: شهرداری اردبیل تنها نهاد خدماتی نبوده و یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است و از این رو توسعه فرهنگی و اجتماعی جزء ماموریت اصلی این نهاد است.

وی با بیان اینکه شناسایی و تعیین نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهروندان در دستور کار قرار خواهد گرفت،افزود: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل محققان، دانشگاهیان، فرهیختگان و چهره های فرهنگی استان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

شهردار اردبیل در خصوص مشارکت هنرمندان در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر گفت: شهرداری اردبیل در آستانه ارایه لایحه ی بودجه به شورای شهر است و اصحاب فرهنگ و هنر می توانند طرح های خود را به منظور پیش بینی در بودجه سال آتی ارائه کنند و شهرداری اردبیل پشتیبان اجرای این طرح ها خواهد بود.

لطف اللهیان ضمن تقدیر از هنرمندان در ارایه نقدها و راهکارهای سازنده در راستای توسعه ی شهر انسان محور اظهار کرد: این انتقادات و ارایه راهکارها از سوی فرهیختگان شهر یک فرصت و غنیمتی ارزشمند برای مجموعه شهرداری است و ما با بهره گیری از این پیشنهاد ها به سوی اقدامات مطلوبتر پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به این که در انتخاب پروژه های ارائه شده باید ظرف مکانی، زمانی و منابع مالی را در نظر بگیریم اضافه کرد: مسایل اجتماعی و فرهنگی قابل کپی برداری از سایر مناطق و کشورها نیست و با توجه به نیاز خود باید این پروژه ها را انتخاب کرد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =