بوگاتی فراخوانی را برای 47 نمونه از هایپرکار 1500 اسب بخاری شیرون را اعلام کرده است. 12 دستگاه از این خودروها در آمریکا حضور دارند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال، حتی یکی از سفارشی‌ترین، گران‌ترین و بهترین هایپرکارهای جهان نیز از فراخوان در امان نمانده و بوگاتی اخیراً موسسه ملی ایمنی ترافیک بزرگراه آمریکا را آگاه کرده که تعدادی از شیرون‌ها دارای جوش معیوب در دسته خم شونده صندلی جلو هستند.

این خودروساز فرانسوی می‌گوید تمامی مالکان خودروهای یاد شده را از قضیه آگاه کرده و هر دستگاه از مدل‌های مذکور را از طریق کامیونی سرپوشیده به نمایندگی‌های شرکت به منظور بررسی‌های مربوطه انتقال خواهد داد. اگر در بررسی‌ها اثبات شود که جوش موردنظر به‌صورت معیوب انجام شده بوگاتی کل ساختار صندلی را تعویض خواهد کرد.

اگرچه تحویل اولین نمونه‌های شیرون از چندی قبل آغاز شده اما هنوز راه زیادی برای تحویل سایر نسخه‌ها باقی مانده است. انتظار می‌رود سقف سرعت این خودرو در سال 2018 اعلام شود اما هنوز مشخص نیست که آیا این رکورد بیشتر از سقف سرعتی خواهد بود که اخیراً کونیگ زگ آگرا RS بر جای گذاشته و تبدیل به سریع‌ترین خودروی جهان شده است یا خیر.

سال 2018 سالی بسیار جذاب برای رقابت بوگاتی شیرون، کونیگ زگ آگرا RS و هنسی ونوم F5 خواهد بود.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    0 0
    به من که کسی زنگ نزد. چرا؟