۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۵

زن 65 ساله آلمانی که جزو پر اولاد ترین زنان آلمان است 4 قلو باردار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این زن ۶۵ ساله آلمانی در یک حادثه کم نظیر، چهار قلو حامله شده است. این خانم که انگرت رونیک نام دارد، صاحب ۱۳ فرزند و ۷ نوه است.

فرزندان دختر و پسر انگرت رونیک که یک معلم است، بین ۱۲ تا ۴۴ سال سن دارند. برخی از آنها در آلمان شرقی و پیش از اتحاد دوباره دو آلمان متولد شده اند.

به گزارش دو روزنامه «بیلد» و «مورگن بوس» این خانم ۱۰ سال پیش هنگامی که ۵۵ ساله بود، دو قلو زایید. در آن هنگام نیز با توجه به سن انگرت رونیک زایمان وی، یک معجزه تعبیر شد.

بارداری

بر اساس این گزارش، این زن آلمانی هم اکنون ۲۱ هفته دوران بارداری خود را طی می کند و اعلام کرده است همه علایم بارداری او طبیعی است.

دکتر هولگر ستیبان رئیس بخش زایمان در بیمارستان بلیبزیگ حاملگی این زن را «فاجعه» توصیف کرد و گفته که زندگی انگرت رونیک و چهار قلو ی وی در خطر است.

پزشک آلمانی افزود که حاملگی دیر هنگام زنان احتمالا آنها را به بیماری هایی نظیر فشار خود، قند و دیگر بیماریها خطرناک دچار خواهد کرد.

منبع: العربیه

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    77 8
    پس بر خلاف تبليغات، در غرب هم خانواده هاي پراولاد وجود دارد.
    • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
      7 40
      استثنا همه جا هست، آلمان سالها با مشکل نرخ رشد منفی دست و پنچه نرم میکرد و برای حل مشکل انواع سیاستهای تشویقی بارداری رو اجرا میکنه، البته این خانم ظاهرا زیادی تشویق شدن
    • عباسقلی A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
      29 0
      اتفاقا در غرب باید وجود داشته باشد که نه تورم دارند نه نگرانی. و همه چیز هم برای ۳۰ سال آینده مشخص است. نه کشوری که نه آب دارد نه مدرسه دارد نه تورم را می تواند کنترل کند. همین که ما زجر می کشیم بست است و نیازی نیست که جمعیت بیشتری در سختی و هوای آلوده تنفس کنند.
  • بی نام IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    4 1
    فقط مامان آلمان
  • رضا IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 8
    اره عزيز تو برو خوشحال باش كه چيزي نميفهمي
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    17 0
    قائدتاً شوهرش هم باید تو عکس باشه. کجاست؟ اینها که به نظر می رسه همه فرزندان و نوه هاش باشن... پس پدر چهارقلوها چه شکلی و چه سنیه؟؟؟؟؟؟