خبرگزاری تسنیم نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برق گرفتگی یک مرد جوان به دلیل باز کردن در یکی از پست‌های برق خیابان و برخورد با تجهیزات برقی آن خبر داد.
سیدجلال ملکی  اظهار داشت: ساعت 7:34 صبح امروز حادثه برق‌گرفتی در خیابان رسالت بعد از خیابان رشید به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 103 به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک مرد حدوداً 30 ساله در یکی از پست‌های برق خیابان را به دلیل نامعلومی باز کرده و به دلیل برخورد با تجهیزات دچار برق گرفتگی شده بود. آتش‌نشان‌ها بعد از ایمن‌سازی‌های لازم این فرد را به عوامل اورژانس تحویل دادند و مشخص وی جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت 8:01 به پایان رسید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در ادامه گفت: ساعت 8:57 برخورد چند خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان بابایی حوالی بزرگراه امام علی به سامانه 125 اعلام و 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. درمحل حادثه مشاهده شد 3 خودروی شامل یک دستگاه ال90 و دو دوستگاه 405 با یکدیگر برخورد کرده بودند.
وی با بیان اینکه در پی این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود،‌ گفت: پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها سرنشین‌ خودروها پیاده شده بودند در این بین مرد 60 ساله‌ای که دچار آسیب شده بود تحویل عوامل اورژانس شد و خانم 35 ساله دیگری که آسیب جزئی دیده بود در محل مداوا شد. آتش‌نشان‌ها خودروها را به نقطه امنی انتقال دادند و ترافیک بازگشایی شد. این عملیات در ساعت 9:40 به پایان رسید.
۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =