ایسنا نوشت: یک عضو استرالیایی داعش از طرفدارن این گروه تروریستی خواست تا از هرآنچه در دسترس دارند از جمله بمب‌های بنزینی، کامیون، تفنگ‌های میخکوب و دیگر ابزارها برای انجام حملات وحشتناک خود استفاده کنند.

به گزارش دیلی میل، یک داعشی استرالیایی الاصل ملقب به "ابو آدم"، در آخرین سری از ویدئوهای خود به نام "این ساید د خلافه"(در درون خلافت) ویدئویی منتشر کرده که در آن در خرابه‌ای در رقه، پایتخت خلافت خودخوانده داعش که بخشی از آن به دست کردها افتاده، نشسته و پیام‌هایی از قرآن می‌خواند و سپس به زبان انگلیسی صحبت می‌کند.

او در این ویدئو از طرفداران داعش می‌خواهد که حملات تروریستی در استرالیا انجام دهند.

همچنین در این ویدئو تصاویری از مکان‌هایی که می‌توان به وسائلی مانند سلاح، ‌کامیون و بنزین برای انجام چنین حملاتی دسترسی داشت، نشان داده می‌شود.

همچنین این مرد داعشی خواستار انجام حملاتی در فیلیپین است. او از مسلمانان در استرالیا خواست در پاسخ به اقدامات دولت فیلیپین به جنگ در مالاوی که مدتی است بخش‌هایی از آن به دست داعش افتاده بپیوندند.

تاکنون نزدیک به 400 هزار نفر از منطقه مالاوی در جنوب فیلیپین فرار کرده‌اند و نزدیک به 700 نفر در درگیری‌های رخ داده در این منطقه جان خود را از دست داده‌اند.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =