۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

مدیرعامل برق لرستان گفت: با هدف توسعه و تجهیز ناوگان موتوری برق لرستان مجوز خرید شش دستگاه بالابر و دوجرثقیل اخذ شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فریدون خودنیا با مهم برشمردن تجهیز ناوگان موتوری جهت خدمات دهی شایسته به مردم فهیم لرستان اظهار داشت: در یک ماه اخیر با پیگیری ها و مکاتبات مجدانه و مساعدت های مدیرعامل محترم شرکت توانیر آقای مهندس آرش کردی مجوز خرید 5 دستگاه بالابر12 متری و یک دستگاه بالابر خط گرم و دو دستگاه جرثقیل دیگر جهت تجهیز ناوگان موتوری شرکت توزیع از ایشان اخذ و فرآیند خرید از شرکت های فروشنده صورت گرفته است.

مهندس خودنیا مبلغ موردنیاز جهت خرید وسایل فوق را 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برآورد نمودند و ابراز داشتند: با توجه به موافقت مدیرعامل محترم توانیر، تا دو ماه آینده وسایل مذکور به ناوگان نقلیه شرکت اضافه می گردد.

وی با بیان اینکه در سال 95 مبلغ 31 میلیارد ریال وسیله نقلیه موتوری خریداری شد، گفت: همچنین در سال 96 نیز با خرید یکدستگاه جرثقیل 11 تنی و 8 دستگاه جدید که اخذ مجوز خرید آنها نیز صادر گردیده 21 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل برق لرستان مجموع اعتبار هزینه شده در سال 95 و 96 برای خرید این تعداد وسیله نقلیه را 52 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمام سعی ما بر جلب حداکثری رضایت مشترکین می باشد که خوشبختانه تا کنون در عمل نیز این مهم را براساس نظرسنجی های سالیانه از مشترکین به اثبات رسانده ایم.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =