کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه اعلام کردند. در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

 

آموزش

با سلام.دانشگاه علمی کاربردی 2 ماهه اقدام به تغییر سامانه آموزشی خود کرده است . سامانه ای سراسر مشکل و بی سروته و این امر باعث مشکلات عدیده ای برای دانشجویان و به خصوص فارغ التحصیلان شده است . بطوریکه با گذشت 17 روز از مهر هنوز انتخاب واحدها بدرستی انجام نشده و همچنین دانشحویان فارغ التحصیل نزدیک به دو ماهه هنوز نتوانسته اند مدارک خود را دریافت کنند و این امر باعث نارضایتی شدید آنها شده است. خوهشمند است پیگیری بفرمایید.

 

شهری

- از شهرداری و مسئولین شورای شهر در خصوص کمبود اتوبوس بی آر تی تهران و فرسودگی این ناوگان خصوصا در خط 1 آزادی تهرانپارس اطلاع رسانی فرمایید.

- خیابان ستار خان حد فاصل خسرو جنوبی ال صحرایی دارای پستی بلندی وموجهای حاصل از جمع شدن اسفالت زیاد بوده که با عث از کنترل در امدن خودرو وخرابی قطعات خودرو وزمین خوردن موتور سواران بخصوص در هنگام خیس بودن زمین میگردد لطفا رسیدگی شود.

 

بهداشت

با سلام . بسیاری از بیماران گوارشی و تنفسی نیاز جدی به مصرف قرص تئو فیلین دارند که تولید و توزیع نمی شود و در داروخانه ها وجود ندارد .

 

نظام وظیفه

لطفا از افراد متخصص در مورد ماده 45 وظیفه عمومی سوال بپرسین که ایا 30 ماه جبهه به 12 ماه تغییر کرده یا خیر با تشکر

 

اقتصاد

سلام اداره مالیات اقدام به ثبت نام از دارندگان نماد الکترونیکی برای دریافت مالیات کرده است . چند بار به حوزه ریاست استان محل سکونتم مراجعه کردم و به آنها توضیح دادم کسب و کار من هنوز آزمایشی است و هنوز درآمدی ندارم .اصلا اهمیت نمی دهند و فقط می گویند ثبت نام کنید .

 

 

 

 

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =