راننده بزرگ آلمانی «فرمول یک» ۴۹ ساله شد.

عرفان حاج بابایی: چهار سال از آن اتفاق می گذرد. اتفاقی عجیب،مبهم و اسرارآمیز که تا امروز زندگی پرافتخارترین راننده تاریخ فرمول یک را تحت تاثیر خود قرار داده است.

شوماخر صدها مسابقه اتومبیل رانی را در خطرناک ترین حالت ممکن و با جنون آمیزترین سرعتی که از یک ماشین برمی آید پشت سر گذاشت و حتی یک خراش هم برنداشت اما در دوران بازنشستگی اش که به صورت تفریحی مشغول اسکی کردن بود، چنان آسیبی دید که چهار سال است همه را در بهت فرو برده.

دسامبر 2013 بود که شوماخر به همراه خانواده خود برای اسکی به پیست مریبل فرانسه رفته بود که بر اثر برخورد به یک صخره از ناحیه سر دچار خونریزی شده و به کما رفت. از آن زمان تاکنون تقریبا هیچ خبر موثق و قطعی ای از وضعیت او به گوش نرسیده و صرفا شایعات بودند که در خصوص او حکمرانی می کردند.

خانواده شوماخر بعد از چند ماه وی را از بیمارستان به ویلای خصوصی خود در سوئیس منتقل کردند و یک تیم ۱۵نفره پزشکی را هم در اختیار گرفتند تا روند درمانی تسریع شود. بعد از این اتفاق عنوان شد که شوماخر به شرایط نباتی زندگی خود عادت کرده و بعید است سلامت خود را بازیابد.

با این حال هنوز به طور رسمی هیچ خبری از سوی خانواده وی منتشر نشده است. چیزی که مشخص شده آنها هفته ای ۱۱۵ هزار دلار برای درمان شوماخر کنار گذاشته اند و به نظر می رسد اکنون هزینه های سنگین درمانی شومی، آنها را تحت تاثیر قرار داده ولی هنوز در این باره چیزی نگفته اند.

شوماخر در چنین حالتی وارد 49 سالگی شد. سه ژانویه تولد کسی است که سال ها الگوی رانندگانی بود که سودای قهرمانی در رقابت های اتومبیل رانی را در سر می پروراندند. راننده ای که راز موفقیتش را گاز دادن،هنگامی که دیگران ترمز می کردند می دانست. راننده ای که  امروز به بدترین شکل ممکن زمین گیر شده و شاید سال ها زمان ببرد که بتواند به زندگی عادی بازگردد.او حتی شاید دیگر نتواند راه برود اما در همین حالت هم هواداران و مشتاقانی دارد که چهار سال است بهبودی او را انتظار می کشند و با شنیدن نامی از میشاییل شوماخر، رادارهایشان برای دریافت خبر تازه ای از او فعال می شود. زود خوب شو مستر درایور!

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =