۰ نفر
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
هت‌تریک استقلال در نبردن

شاگردان شفر بازهم نتوانستند طعم برد را بچشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های پدیده و استقلال در استادیوم ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در نهایت با نتیجه تساوی 0-0 به پایان رسید.

این مسابقه که در حضور حدود 30 هزار هوادار برگزار می شد، نیمه اول پر تب و تابی را به خود دید.

در 45 دقیقه نخست، این استقلال بود که بازی رو به جلو تری را از خود به نمایش گذاشت و توانست صاحب چند فرصت گلزنی شود. جابر انصاری در همان 15 دقیقه ابتدایی دو بار در فرصت گلزنی قرار گرفت اما هر دو بار، با بی دقتی باعث از دست رفتن فرصت ها شد.

در دقایق رو به پایان نیمه اول هم امید ابراهیمی و سید مجید حسینی دو فرصت خوب گلزنی دیگر را برای استقلال ایجاد کردند که هوشیاری دروازه بان و مدافعان پدیده مانع از به ثمر رسیدن گل برای آبی ها شد.

در نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار استقلال بود اما پدیده توانست با دفاعی منظم و سازمان یافته و البته ضد حملاتی خطرناک استقلال را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارد.

در یکی از این ضدحملات محمدرضا خلعتبری در موقعیتی تقریبا تک به تک می توانست دروازه رحمتی را باز کند که این اتفاق نیفتاد. اما بدون تردید بهترین فرصت بازی را امید ابراهیمی در دقیقه 88 و از روی نقطه پنالتی برای استقلال از دست داد. ضربه ابراهیمی را سعید جلالی راد با پا برگشت داد تا تیم شفر از روی نقطه پنالتی هم نتواند به گل برسد.

با این تساوی استقلال با 29 امتیاز در همان رده ششم باقی ماند و پدیده هم با 23 امتیاز در همان رده دهم ایستاد.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =