پایان پاییز و شروع فصل زمستان، که به عنوان یکی از اصیل‌‌ترین آیین‌های ایرانی با شب یلدا جشن گرفته می‌شود، بهانه بسیار خوبی است برای خرید لباس زمستانی.

به همین مناسبت فروشگاه‌های سراسر دنیا حراج زمستانه خود را آغاز می‌کنند. حالا شما کاربران اینترنتی در کشور که با مفهوم خرید آنلاین آشنا هستید، می‌توانید از حراج‌های بزرگ زمستانی و کدهای تخفیف هیجان‌انگیز روی تمام برندهای پوشاک بهره ببرید.

این بار هم فروشگاه اینترنتی مدیسه به مناسبت جشن شب یلدا شمارا سورپرایز می‌کند،‌در کمپین معجزه یلدا باید بدانید که این بار داغ‌ترین بازی سال را طراحی کرده‌ است. آماده باشید که از صبح یکشنبه 28 آذرماه بازی فال و بخت در مدیسه آغاز می‌شود و تا پایان سه‌شنبه 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این بازی پرشور و هیجان 1500 کد تخفیف با ارقام مختلف در هر روز به همراهان مدیسه تقدیم می‌شود؛ اما نه به این سادگی! فال یلدایتان را بگیرید و بختتان را بیازمایید! کدهای تخفیف در صفحات سایت و لا‌به‌لای کالاهای مدیسه پنهان شده‌اند!همراهان خوش‌ذوق مدیسه باید برای تصرف هفت اقلیم مدیسه صفحات را زیر و رو کنند و کدهای تخفیف مخفی‌شده را پیدا کنند.

در بازی فال و بخت مدیسه هر روز راس ساعت 11 صبح کدهای تخفیف معجزه یلدا وارد صفحات کالاها می‌شوند و تا 12 شب باقی می‌مانند. هر کد فقط یک‌بار معتبر است و هرچه سریع‌تر پیدا‌شود، شانس استفاده از کد بیشتر می‌شود. اگر فالتان نیک و بختتان بلند باشدبین ارقام مختلف تخفیف، کدهای تخفیف 300 هزارتومانی بازی فال و بخت را فتح خواهید‌کرد!

بازی فال و بخت مدیسه را از دست ندهید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 613597