صبح ۲۵ زمستان ۹۵؛ هوای تهران همچنان آلوده/ یک منطقه در آستانه اضطرار/ آلوده‌ترین دی سه‌سال گذشته

با وجود اینکه نقشه های کیفیت هوای تهران هیچ منطقه ای را در محدوده قرمز نشان نمی‌دهد، اما هوا در ۲۴ ساعت گذشته ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شرکت کنترل کیفیت هوای تهران متوسط کیفیت هوای پایتخت در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز را عدد ۱۱۴ اعلام کرده است. تقریبا مشابه دیروز. اما هوا فعلا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس است. 

با این حال یک منطقه در آستانه اضطرار قرار دارد؛

بدترین هوا را در ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه منطقه ۲ بزرگراه چمران، بین همت و حکیم با عدد ۱۴۵ ثبت کرده است؛ در آستانه اضطرار.

در آلوده‌ترين دي ماه 3سال اخير تنفس مي‌كنيم

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ 25روز گذشته از دي ماه سال جاری، آلوده‌ترين هواي 3سال اخير را در پایتخت داشته است.

لیلا نظری سخنگوی شركت كنترل كيفيت هوای تهران گفت: نتايج بررسی آلودگي هوای اول تا 25دی ماه سال‌هاي 1393 تا 1395 نشان مي‌دهد در آلوده‌ترين دي ماه تنفس مي‌كنيم.

به گفته نظري،‌ در سال93 مجموعه روزهاي آلوده در 25روز نخست دي ماه، 15روز بود كه تنها يك روز آن ناسالم براي همه و شرايط اضطراري شد. در مدت مشابه سال94، نيز 15روز هوا ناسالم بود كه 2روز آن هوا به وضع اضطرار رسيد اما در مدت مشابه سال جاري، 18روز هوا ناسالم بوده كه سهم وضع اضطرار آن 4روز بوده است.

مقايسه آلودگی هوا تا روز ۲۵ دی در ۳ سال اخير

سال/شاخص

پاك

سالم

ناسالم براي گروه‌هاي حساس

ناسالم برای همه

1393

0

10

14

1

1394

2

8

13

2

1395

0

7

14

4

  ۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =