ضرورت توسعه فرهنگ قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین اربابلسر،حجت‌الاسلام علی غلامپور در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در نمازخانه ولیعصر پدافند هوایی شهید ظرافتی این شهرستان برگزار شد، ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی را از مهم‌ترین برنامه‌های عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: اثرپذیری از قرآن و آموزه‌های دینی در تمام عرصه‌ها نتایج مطلوبی را به‌همراه داشته و زندگی فردی و اجتماعی افراد را متحول می‌کند.

وی ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن یک ضرورت دانست و افزود: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه می‌توانیم در برابر تهدیدات و آسیب‌ها مقاومت کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر هدف از برگزاری این محافل را ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی برشمرد و عنوان کرد: توجه به بحث قرآن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و جامعه از این ظرفیت معنوی استفاده لازم را ببرد.

غلامپور با بیان اینکه حرکت در مسیر قرآن و عمل به دستورات آن موجب موفقیت در تمام زمینه‌ها می‌شود، اظهار کرد: مهم‌ترین رویکرد عقیدتی سیاسی، ترویج فرهنگ قرآنی در میان کارکنان پایور و کارکنان وظیفه است.

وی با بیان اینکه عملکرد فعالیت‌های نهاد عقیدتی سیاسی به دو بخش پر کردن اوقات فراغت سربازان و پرکردن اوقات فراغت برای خانواده‌ی آنها تقسیم می‌شود، اضافه کرد: با آشنایی خانواده‌ها با احکام دینی بسیاری از آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در پایان با بیان اینکه این نهاد به‌منظور نهادینه کردن فرهنگ دینی در بین خانواده‌های ‌تحت پوشش، برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: برگزاری جنگ‌های شادی، برنامه‌های متنوع دینی، مذهبی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف، اقامه نماز، مسابقات مختلف کتاب و کتاب‌خوانی برای جذب حداکثری کردن از جمله برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی این نهاد است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =