آرزوی ایلیا در «کافه میکس» برآورده شد

برنامه «کافه میکس» با اجرای حامد فتاحی، کودکی به نام ایلیا را به آرزوی خود رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد فتاحی مجری و کارگردان برنامه گفتگو محور «کافی میکس» چندی قبل میزبان مهراب قاسم‌خانی نویسنده سینما و تلویزیون و همسر بازیگرش شقایق دهقان به همراه کودکی به نام ایلیا بود که فتاحی به آرزوی مطرح شده توسط مهمان کم سن و سال خود در این برنامه جامه عمل پوشاند.

حامد فتاحی در برنامه مذکور مقابل ایلیا نشسته بود و از وی سوال می کند که او چه آرزویی دارد، ایلیا در پاسخ می گوید: «دوست دارم معاون اول رئیس جمهور شوم.»

مجری برنامه پس از اظهارات ایلیا شرایط را برای تحقق گفته های وی مهیا می کند، به طوری که ایلیا به همت حامد فتاحی با حضور در باند فرودگاه که توسط هلیکوپتر به آنجا امده بود با اسکورت چند ماشین امنیتی به نشست خبری می رود و دانیال عبادی بازیگر سینما در کنار چند سینماگر دیگر با طرح سوالاتی از معاون اول رییس جمهور، ایلیا را به آرزوی خود می رسانند.

در یک برنامه دیگر «کافه میکس» نیز عوامل این برنامه فاطمه قرا که به بیماری اوتیسم مبتلاست را نیز به آرزویش رساندند. فاطمه دختر بچه خردسال نیز آرزو داشت که خواننده شود و روزی که تدارک برنامه ایلیا دیده شده بود فاطمه نیز در آن برنامه خواند و آرزویش برآورده شد.

برنامه اینترنتی «کافه میکس» ازجمله برنامه‌های گفتگومحور و چالشی است که حامد فتاحی اجرا و تهیه کنندگی آن را بر عهده و دارد. اظهارات مسعود فراستی منتقد سینما،عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت و فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در این برنامه سبب شد که فضای مجازی درگیر مباحث طرح شده در این برنامه چالش برانگیز شود.

«کافه میکس» برای سامانه اینترنتی آپارات ساخته شده است و هر چهارشنبه با دعوت ازچهره‌های نام آشنا صریح و بدون پرده با آنها گفتگو می‌کنند.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =