توسعه ناوگان امدادخودروئی کشور در دستور کار است

رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی کشور گفت: هدف از ورود خودروهای جدید جلوگیری از فعالیت خودروهای متفرقه است که با خرید خودروی جدید توانستیم مشکلات تجهیزات امدادی را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دکتر سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی کشور در نشست خبری با خبرنگاران کردستان اظهار کرد: یکی از مشکلات امداد خودروئی تجهیزات امدادی بود که با خرید خودروی جدید و نوسازی ما توانستیم چهره این ناوگان را عوض کنیم.
وی گفت: این نوع خودروهای پادرا در دو نوع وارد کشور می شوند که شامل یدک کشی و چند منظوره است که با 15 میلیون وام و 48 ماه قسط به ما پیشنهاد شده است و ما هنوز آن را قبول نکرده ایم و به جای 48 ماه 60 ماهه را در خواست داده ایم که قرار است با آن موافقت شود.
رئیس انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی افزود: هدف از ورود این خودروهای جدید جلوگیری از فعالیت خودروهای متفرقه است. تلفن 193 به عنوان تلفن مرکز پیام در کل کشور راه اندازی می شود و مرکز 0216621 را به عنوان استعلام پیامکی راه اندازی کرده ایم.
حسینی بیان کرد: ما برای اولین بار بی سیم های دیجیتال را در کل کشور وارد عرصه امداد خودرو کرده ایم که قبل از عید اجرایی می شود و 3 تا 4 هزار دستگاه در کشور توزیع می شود. کار بزرگی که ما توانستیم انجام دهیم دستگاه پُز عین دستگاه های جریمه است و تا 480 میلیارد تومان با بانک شهر قرارداد بسته ایم که فاکتورهای آنی مثل جریمه صادر بکنند.
وی گفت: ما در هر کشور یک نفر را برای انجمن صنفی شرکت های امداد خودروئی انتخاب کرده ایم که به مردم خدمت رسانی بکنند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =