سه باند سارق احشام در پلدخترمتلاشی شد

فرمانده انتظامی پلدختر از شناسایی و دستگیری اعضای سه باند سرقت احشام و کشف تعداد زیادی دام سرقت شده در این شهرستان خبرداد

اسمااسماعیل پور،خبرانلاین لرستان: سرهنگ صفر عبدالوند در گفت و گو با خبرنگار ان درپلدختر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از روستاهای دور دست شهرستان پلدختر بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت .
وی گفت: پلیس با تشکیل تیم های تفحص در این خصوص موفق شد اعضای سه باند سارق که در ماه گذشته اقدام به سرقت احشام می کردند را شناسایی و دستگیر کند .
وی افزود: اکثر اعضای دستگیر شده این سه باند غیر بومی و در شهرستان ها و حتی استان های همجوار هستند ،تعداد دو ، سه نفر از اعضای این سارقان متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنها از سوی پلیس ادامه دارد و بزودی دستگیر خواهند شد.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در تحقیقات اولیه سارقان به جرم خود در سرقت تعداد زیادی احشام سطح این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عبدالوند افزود: با همکاری سارقان مالباختگان شناسایی شدند و بازسازی صحنه صورت گرفت و با دستور قضایی مراتب صورت جلسه شد .
وی با بیان این که مال باختگان به اموال خود خواهند رسید گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند .
وی افزود: فرمانده انتظامی پلدختر این نوید را به مردم پلدختر می دهد که با تلاش این نیرو و دستگاه قضایی تمام حقوقی که از افراد ضایع شده به آنها بر می گردد .
فرمانده انتظامی پلدختر از دامداران و عشایر خواست : در نگهداری احشام خود بکوشند و آنها در محل های مجهز و مطمئن نگهداری کنند و توصیه های پلیس را در این زمینه جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را با فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده و هرگونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =