برنامه‌های اداره ارشاد پلدختر در دهه فجر

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: دستگاه های فرهنگی در دهه فجر فعالیت های خود را در قالب برنامه های خلاقانه برای گروه های مخاطب ارایه داده و نقش موثری در این ایام داشته باشند.

اسما اسماعیل پور ، خبرآنلاین لرستان: غلامرضا محمودی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان پلدختر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: در دهه فجر امسال باید برنامه ها توام با خلاقیت و نوآوری در محتوا و متناسب با گروه های هدف و مخاطبان باشند .
مسوول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجرپلدختر، توجه و اهمیت کار فرهنگی جهت تاثیری گذاری مضاعف و موثر ضروری دانست و گفت: فعالیت های مرتبط با این کمیته باید در راستای تاثیر گذاری مثبت و به منظور ایجاد شادی ، نشاط و امید در مردم باشد .
وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای گسترش آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و شناساندن آنها به نسل جوان است که مسوولان باید از این فرصت جهت آشنایی جوانان با اهداف انقلاب استفاده کنند .
محمودی تصریح کرد : آثار فرهنگی و مثبت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که ثمره اندیشه های والای امام خمینی (ره) و مجاهدت های رزمندگان و شهدا و مقاومت مردم است امروز به خارج از مرزها گسترش پیدا کرده که باید قدر این عزت و افتخار را دانست .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: برپایی نمایشگاه عکس ، پوستر و آثار انقلاب اسلامی ، اجرای مراسم جشن انقلاب و جنگ شادی ، برگزاری جشنواره شعر انقلاب و اکران فیلم های سینمایی یتیم خانه ایران و ایستاده در غبار از جمله برنامه های کمیته فرهنگی و هنری در دهه فجر سال ٩٥ است .
این جلسه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر و به منظور اعلام برنامه های فرهنگی و هنری ایام الله فجر برگزار شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =