ایسنا نوشت: جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع) طرح ۲۰ نخل را به تن تفتیده سیستان و بلوچستان تقدیم کرد.

محیا واحدی، عضو جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع)، در خصوص این طرح اظهار کرد: جمعیت امام علی قصد دارد در استان محروم سیستان و بلوچستان ۲۰ طرح در حوزه‌های زیرساختی، درمانی، آموزشی، ورزشی و اشتغال‌زایی اجرا کند تا به این وسیله ضمن نمایش وضعیت محرومیت، توجهات را به این منطقه جلب کند و گام‌هایی برای بهبود پایدار وضعیت این منطقه بردارد.

وی ادامه داد: تا کنون چهار پروژه در این طرح تعریف شده‌اند و تیم امدادی جمعیت امام علی همین هفته به منطقه اعزام شده و ضمن بررسی وضعیت خسارت‌دیدگان از سیل و اقدامات مربوطه، این پروژه‌ها اجرا می‌شوند.

این عضو جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع) در خصوص این 4 پروژه تصریح کرد: توزیع ۱۲۰۰ عدد شیرخشک در مناطق قصرقند، تلنگ، کاجه و خاش، تجهیز چهار مدرسه و توزیع لوازم‌التحریر در مناطق ساربوک، قصرقند و سرباز، اعزام دو تیم پزشکی به منطقه جهت غربالگری و معاینات محلی و توزیع داروها و مکمل‌های غذایی ضروری و تجهیز یک مدرسه به طور پایلوت به امکان آموزش از راه دور و راه‌اندازی آموزش از راه دور برای معلمین و دانش‌آموزان 4 پروژه اجرایی در طرح «20 نخل» هستند.

واحدی همچنین خاطر نشان کرد: طرح‌های دیگری از جمله احداث زمین ورزشی و تاسیس کارگاه‌های اشتغال سوزن‌دوزی و بسته‌بندی خرما در منطقه تعریف و اجرا خواهند شد، که متعاقباً اطلاع رسانی خواهند شد.

به گفته وی علاقمندان جهت شرکت در این طرح می توانند حتی با 10 هزارتومان در اجرا و تامین مالی این طرح‌ها سهیم باشند و کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک ملت به نام جمعیت امام علی به شماره 6104337981767088 واریز کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =