«تفرجی از سر ناشکیبایی سیری اجمالی در نوشته‌های پدر علم مدیریت ایران» اثر مهدی الوانی و علیرضا قزل است که نشر نی آن را چاپ کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشرنی کتاب «تفرجی از سر ناشکیبایی، سیری اجمالی در نوشته‌های پدر علم مدیریت ایران» اثر مهدی الوانی و علیرضا قزل را منتشر کرده است.

کتاب حاضر به بررسی اجمالی به نوشته‌های مهدی الوانی می‌پردازد و در تلاش است که مطالب را به گونه‌ای بیان کند که مخاطب با مطالعه اثر بهتر و بیشتر بتواند با این آموزه‎ها ارتباط برقرار کند.

مهدی الوانی در سال ۱۳۲۳ در تهران به دنیا آمد و پس از پایان تحصیلات اولیه، با ورود به دانشگاه ملی به تحصیل در رشته‌ ادبیات انگلیسی پرداخت. پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی، وارد دانشگاه تهران شد و کارشناسی‌ارشد مدیریت آموزش و پرورش و همین‌طور کارشناسی ارشد علوم اداری را به پایان رساند. کمی بعد، با سفر به آمریکا در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری رشته‌ مدیریت دولتی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی فارغ‌التحصیل شد. در سال ۱۳۶۰ به ایران بازگشت و با طی مراتب مختلف دانشگاهی در سال ۱۳۷۰ استاد شد. مدتی هم ریاست دانشكده‌ حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه‌‌طباطبایی را برعهده داشت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«عادت بر این است که گویی باید از زندگی انسان‌های استثنایی نکته بیاموزیم و عبرت بگیریم ولی در این‌جا زندگی خارق‌العاده‌ای توصیف نمی‌شود، اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ نمی‌دهد و همه‌ ماجراها ساده و همانند سایر زندگی‌هاست. غرض این است که باور کنیم از همین سادگی‌ها و رخدادهای عادی و معمولی هم می‌توان نکته‌ها آموخت و به این نتیجه رسید که برای کامیابی و توفیق، بزرگ‌بودن و ممتازبودن از دیگران لازم نیست.»

نشر نی اثر حاضر را در 312 صفحه چاپ و با قیمت 22 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =