جهان اقتصادنوشت: رئیس مؤسسه مطالعات بازرگانی با بیان اینکه ارقام سرمایه‌گذاری صنعت کشور از سال ۸۷ سقوط آزاد در ارقام را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری حاکی از آن است که فعالیت‌های تولیدی به هیچ وجه برای سرمایه‌گذاری جذابیت ندارد.

محمدرضا رضوی با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی در راستای تولیدات صنعتی قابل رقابت در عرصه جهانی امری اجتناب‌ناپذیر است، گفت: شواهد و روند دگرگونی‌ فناوری در دهه اخیر، حاکی از تحولات گسترده در فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی با محوریت شبکه‌ها و سیستم‌های هوشمند دارد.

رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با بیان اینکه چند سالی است که در مجامع دانشگاهی و بنگاه‌های با فناوری بالا سخن از انقلاب صنعتی چهارم در میان است، افزود: این نامگذاری به دنبال سه انقلاب صنعتی صورت می‌گیرد که هر کدام در زمان خود بر روی جهان و زندگی ما تأثیر به سزایی داشتند.

رضوی با بیان اینکه بررسی ارقام سرمایه‌گذاری در صنعت کشور از سال ۸۷ سقوط آزاد در سرمایه‌گذاری صنعتی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این ارقام حاکی از آن است که به هیچ وجه فعالیت‌های تولیدی برای سرمایه‌گذاری جاذبه ندارد.

 

302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =