ایسنا نوشت: رئیس اداره مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ایران‌خودرو، از استخدام همسر نگهبان مرحوم ساختمان پلاسکو، در این شرکت خبر داد.

همسر مرحوم قاسم شجاعی، نگهبان ساختمان پلاسکو که از نداشتن بیمه و شغل مناسب برای امرار معاش خانواده‌ به‌عنوان دغدغه‌های مهم خود پس از فوت همسرش یاد کرده بود، بعد از بیان این مشکل، در شرکت ایران‌خودرو استخدام شد.

در پی انتشار این خبر، از سوی نهاد ریاست جمهوری برای رسیدگی به وضعیت خانواده نگهبان ساختمان پلاسکو به منزل مرحوم قاسم شجاعی رفتند. مسئولان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ضمن رسیدگی‌های فوری و اولیه؛ به خانم معصومه صالحی، سرپرست این خانواده اطمینان خاطر دادند که به‌صورت فوری مشکلات این خانواده را پیگیری و در جهت حل آنها تلاش خواهند کرد.

آنان همچنین در خصوص فراهم آوردن یک شغل برای همسر نگهبان ساختمان پلاسکو قول مساعد دادند و در عین حال اعلام کردند، پیگیری‌های مربوط به بیمه تامین اجتماعی آن مرحوم را برای دریافت حقوق به‌صورت فوری در دستور کار خود قرار می‌دهند تا دغدغه‌ همسر قاسم شجاعی در خصوص مشکلات مالی این خانواده تا حدودی مرتفع شود که پس از گذشت چند روز از این ملاقات، مسائل مربوط به بیمه‌ این خانواده برطرف شد.

اما تلاش برای یافتن شغل مناسب برای همسر نگهبان پلاسکو، وعده‌ای بود که از سوی مسئولان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری بیان شد و پس از گذشت تنها هفت روز از انتشار دغدغه‌های خانم صالحی، محقق شده است.

خانم صالحی طبق آنچه که از سوی مسئولان ایران‌خودرو در همایش "نقش‌آفرینی زنان گروه صنعتی ایران‌خودرو در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار" مطرح شد؛ فرآیند جذبش در مجموعه ایران خودرو انجام شده و وی از ابتدای سال 96 به عنوان پرسنل ایران‌خودرو مشغول به کار خواهد شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که اداره مسئولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو از چالش‌های زندگی یک زن با دو فرزند خردسالش آگاه شد.

اداره مسئولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو پس از انتشار داستان زندگی همسر مرحوم قاسم شجاعی، از طریق مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت و در راستای اهداف و رویکرد مسئولانه این شرکت در قبال جامعه بر آن شد تا در این امر خیر سهیم باشد؛ بنابراین پیگیری‌های لازم را در خصوص اشتغال معصومه صالحی در این مجموعه انجام داد که خوشبختانه پیگیری‌های این اداره و توجه ویژه مدیر عامل ایران‌خودرو منجر به انعقاد قرارداد استخدام با خانم معصومه صالحی شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    27 2
    این جور کارا به دل آدم میشینه خودم بیکارما ولی دوس داشتم این سبک ارزش دادن رو.کاش آقا مهدی بیان یه کار به منم بدن.