ارائه تخفیف‌‎های دائمی و نوروزی برای کالاهای اساسی

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه توسعه عدالت اجتماعی و کاهش فقر، سیستم توزیع عادلانه کالا را راه اندازی کرده و با ارائه تخفیف‌های دائمی و نوروزی در شعب سراسر کشور خود، تامین کالای با کیفیت را برای عموم مردم ساده تر کرد.

به گزارش روابط عمومی فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش، این مجموعه با اشاره به حساسیت‌های سازمانی افق کوروش، نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی از تلاش این فروشگاه‌ها برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و عمل به وظایف خود در برابر جامعه خبر داد.

بر اساس این گزارش، این مجموعه فروشگاه زنجیره‌ای در آستانه نوروز با هدف ارائه کیفی کالاهای مصرفی و عمومی و در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، از طرح توزیع عادلانه کالاهای مصرفی رونمایی کرد تا عموم مردم دسترسی ساده تری به کالاهای کیفی و ارزان داشته باشند.

بر پایه  اطلاع این مجموعه و اهداف بنیادی افق کوروش، در روند توسعه اقتصادی و اعتلای صنعت ایرانی، بالا بردن کیفیت زندگی مردم و دخالت و سهیم بودن در رفاه عمومی از جمله اهداف مورد نظر این فروشگاه‌هاست تا این تعاریف  به طور عملیاتی در کشور انجام شود.

بر اساس این گزارش،  این مهم هم اکنون با بهره‌گیری از توان تخصصی و دانش فنی روزآمد و به کارگیری فناوری پیشرفته حمل ونقل و توزیع و چیدمان فروشگاهی و با برقراری اصول علمی زنجیره تامین، در جهت کاهش جدی قیمت تمام شده کالا برای مصرف کننده امکان پذیر و قابل اجرا شده است.

چرا که یکی از اهداف اساسی افق کوروش در سال 96، توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز مردم و اطمینان از کیفیت آنها است و از همین رو  کمک به عرضه انبوه کالا و پایین نگه داشتن سطح قیمت ها اصلی ترین وظیفه این فروشگاه ها اعلام شده است.

طبق اعلام فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش، اهتمام جدی به مسئولیت اجتماعی با پذیرش کامل اصول اخلاقی اجتماعی نکته ایست که با بهره‌گیری از همه امکانات این فروشگاه‌ها منجر به کاهش جدی قیمت تمام شده مایحتاج روزانه مصرف خانواده ها شده  است.

بر این پایه،  حاصل این تلاش، نه برای این مجموعه که در اختیار همه مردم قرار گرفته و با برقراری تخفیف‌های دایمی در اختیار خانواده‌ها قرار دارد.

از همین رو می توان  تلاش یاد شده را اهتمامی برای کاهش فقر و تلاش برای بهبود سطح رفاه اجتماعی دانست که به فروشگاه های افق کوروش دسترسی دارند؛ چرا که این مسئولیت پذیری در یک کلام باعث  رعایت حقوق مصرف کنندگان  شده است.

مصداق عینی این موضوع هم کسب گواهی فروشگاه حامی حقوق مصرف کنندگان است که چندی پیش در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به دست آمد  و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

بر اساس این گزارش، فعالیت‌های این بنگاه در حوزه مسئولیت اجتماعی در راستای اخلاق مداری و علاقمندی به جامعه و محل زندگی به همین نکته خلاصه نمی‌شود و مسئولیت‌های اجتماعی به عنوان یک مسئله اساسی در سازمان مطرح است که با برنامه ریزی، تصمیم گیری، هماهنگی و ارزشیابی دقیق همراه شده است. 

توجه جدی به اصول حفظ محیط زیست از نمونه های دیگر این تلاش است که  در مراسم روز درختکاری امسال هم نمونه داشت.

بر اساس این گزارش، افق کوروش در نقاط مختلف کشور به کاشت تعداد قابل توجهی نهال اقدام کرده است و در این اقدام ملی افق کوروش در تهران به تعداد کل شعبات خود در کشور نهال غرس کرد.

بر پایه این گزارش، با توجه به اینکه بحث محیط زیست در استان خوزستان جدی است، افق کوروش در راستای همراهی با هموطنان نجیب، صبور و مقاوم خوزستانی‌ در مسئله گرد و غبار اقدام به  هماهنگی با سازمان‌های استانی جنگل ها و مراتع کرده و به تعداد شعبات خود در این استان نهال غرس کرد.

همچنین این مسئولیت پذیری در استان‌های آذربایجان غربی و فارس نیز وجود داشته و به تعداد شعبات افق کوروش، نهال غرس و هدیه به محله زندگی مردمان این استان‌ها شده است.

گفتنی است که افق کوروش فقط در پی سود منطقی اقتصادی خود نیست و قبل از هر چیز در اندیشه کاهش فقر، بهبود استاندارد های زندگی و حاکمیت اخلاق بر جامعه است و از این رو حتی پاسخ هرگونه اقدام غیر اخلاقی را نیز، به حرمت آرامش جامعه نمی‌دهد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646758