۳۰۴ هزار مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد

از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲ فروردین‌ماه امسال در مجموع در استان اردبیل ۳۰۴ هزار مورد تردد ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: بارش باران و برف که از دیشب در استان آغاز شده سبب شد تا راهداران در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان وارد عملیات برفروبی شده و برای خدمات‌رسانی به مسافران و ترددکنندگان در محورهای مواصلاتی استان در آماده‌باش کامل باشند.

وی گفت: در حال حاضر راهداران استان با 411 نیروی انسانی و 229 دستگاه ماشین‌آلات در تمام گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان و در در 10 شهرستان مشغول خدمات‌رسانی به مردم و مسافران و عملیات برفروبی زمستانی هستند تا مشکل و نارسایی در این زمینه نداشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: قبل از بارش هم در بخش خط‌کشی و لکه‌گیری محورهای مواصلاتی استان و نیز روکش از طریق آسفالت گرم در برخی محورها برای بهسازی جاده‌های استان و آماده‌سازی برای مسافرتهای نوروزی اقدامات لازم در اردبیل انجام شد.

رحمتی با بیان اینکه در حال حاضر راهداران ما با تمامی نیروها و ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری در تمامی گردنه‌ها و محورهای استان آماده به کار هستند، گفت: تا پایان مسافرتهای نوروزی نیروهای راهداری فعال و در آماده‌باش خواهند بود تا خدمات مناسبی به مسافران و گردشگران در اردبیل ارائه شود.

وی با اشاره به تعداد ترددها در استان اردبیل بیان کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 2 فروردین‌ماه امسال در مجموع در استان 304 هزار مورد تردد ثبت شده که از این تعداد 173 مورد مربوط به ورود خودروها به استان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: تاکنون در استان اردبیل در 26 نقطه به تعداد 52 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی نصب شده که ورود و خروج خودروها و وسایل نقلیه از استان را ثبت می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =