رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان گفت: تا پایان روز چهارم فروردین تعداد یک هزار و 452 نفر داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان در سامانه جامعه ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کردند.

عبدالرضا میقانی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین از سنندج، با ارائه این خبر، اظهار کرد: در مجموع 1452 نفر داوطلب ثبت نامی در روز چهارم تعداد 1328 نفر در حوزه روستایی و نیز 1244 نفر در حوزه شهری هستند.

وی افزود: همچنین از مجموع ثبت نام شده های روز چهارم تعداد 277 نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کردستان می باشند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان خاطر نشان کرد: از میان 1452 نفر داوطلب که در سامانه جامع ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت کرده اند 38 نفر داوطلبین زن هستند.

وی ادامه داد: تا پایان روز چهارم از زمان تعیین شده برای ثبت نام تاکنون تعداد 4753 نفر داوطلب مشخصات خود را ثبت نموده که از این تعداد 549 معادل 11/6 درصد در حوزه شهری، تعداد 4204 داوطلب معادل 88/4 در حوزه روستایی می باشند.

میقانی تصریح کرد: از این تعداد 4651 نفر معادل 97/9 درصد را داوطلب مرد ونیزتعداد 102 داوطلب معادل 2/1 درصد را داوطلبین زن تشکیل می دهند.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کردستان ابراز داشت: بر طبق آمار ارائه شده تاکنون 819 نفر معادل 17/2درصد از کل داوطلبین ثبت نام شده دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کردستان می باشند.

وی در پایان گفت: تا خاتمه روز چهارم زمان تعیین شده برای ثبت نام این دوره از انتخابات تاکنون دو نفر از داوطلبین در حوزه روستایی در سطح استان انصراف خود را اعلام کرده اند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =