افزایش ۲۰ درصدی تردد وسایل نقلیه از محورهای مواصلاتی استان اردبیل

امسال از آغاز طرح نوروزی تاکنون شاهد افزایش ۲۰ درصدی ورود و خروج وسایل نقلیه از استان اردبیل هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: امسال از آغاز طرح نوروزی که از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده تا سوم فروردین‌ماه امسال شاهد افزایش 20 درصدی ورود و خروج وسایل نقلیه از استان بودیم که براساس گزارشهای ارائه‌شده 353 هزار و 355 وسلیه نقلیه از جاده‌های اردبیل تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون 195 هزار و 304 وسیله نقلیه به استان وارد شده است، تصریح کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از خروج 158 هزار و 51 وسیله نقلیه از استان اردبیل خبر داد و گفت: این آمار نیز نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش نشان می‌دهد که در مجموع در ورود و خروج وسایل نقلیه شاهد افزایش هستیم.

رحمتی از آماده‌باش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در جاده‌های استان خبر داد و افزود: هم اکنون خدمات‌رسانی نیروهای راهداری به مسافران با جدیت ادامه دارد چرا که مهمترین هدف ما ایجاد جاده‌ای امن برای مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به تصادف روز گذشته در جاده رضی اظهار کرد: از رانندگان وسایل نقلیه انتظار می‌رود تا نکات ایمنی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل رعایت کنند تا جان خود و خانواده‌هایشان را به خطر نیندازند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای استان و راه‌های روستایی باز است و در برخی محورها به دلیل بارش بارف و باران جاده‌ه خیس و لغزنده گزارش شده که نیاز است رانندگان برای تردد در این محورها هوشیاری لازم را داشته باشند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =