ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه البرز با اشاره به افزایش 8 درصدی تردد و نظارت کامل پلیس درجاده های این استان گفت : تصادفات منجر به فوت درجاده های این استان 85 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ رضا گودرزی با اعلام این خبر افزود: ازابتدای طرح نوروزی که از25 اسفندماه سال گذشته آغازشد تاکنون یک نفر ازهموطنان براثرحوادث رانندگی در راه های البرز جان خود را ازدست داده است .

وی اضافه کرد: تصادفات منجربه جرح نیز دراین مدت متاسفانه بیش از60 درصد افزایش یافته که می طلبد هموطنان توجه بیشتری درهنگام رانندگی داشته باشند.

وی گفت: همچنین دراین مدت 10 نفردر راه های استان البرز مجروح شدند که این رقم درسال گذشته 6 نفر بوده است .

گودرزی خاطرنشان کرد:همچنین ازابتدای طرح نوروزی تصادفات خسارتی دراین استان بیش از 3 درصد کاهش داشته است .

وی افزود: ازابتدای طرح نوروزی بیش از 16 میلیون تردد درراه های استان البرز صورت گرفته که به طورمتوسط روزانه بیش از یک میلیون و 450 تردد دراین استان انجام می شود.

وی گفت: با استقرار ماموران در سطح جاده های مواصلاتی استان، از تمام ظرفیت های پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی بهره برده ایم.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: تمام محورهای مواصلاتی استان البرز در پوشش کامل ماموران پلیس راه این استان قرار دارد.

این مسئول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

با توجه به سفرهای نوروزی ، روزانه بیش از یک میلیون و 500 هزار تردد خودرویی در جاده های البرز انجام می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =