جلسه رسیدگی برخی از مسائل و رفع موانع کار حوزه امور اداری در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این جلسه نحوه اعمال برخی از مواد قوانین کار تامین اجتماعی و خدمات کشوری در خصوص کارکنان دستگاههای اجرایی دولت مطرح شد و درخصوص نحوه اعمال آن بر احکام پرسنل به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
در ادامه رویه های ارزیابی عملکر کارکنان در سال ۹۴ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید کمیته ای برای بررسی فرم های ارزیابی و مستندات و مدارک ارائه شده تشکیل شده و ارزشیابی نهایی پس از رسیدگی لازم برای اجرا و اعمال به امور اداری ابلاغ شود.
همچنین مقرر شد براساس قوانین موجود، ساختار معین و معیارهای اثربخش و معینی برای ارزیابی عملکر پرسنل در آینده تعریف گردد و رعایت انصاف و عدالت در تکمیل این فرم ها از ضروریات است.
رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در این خصوص گفت: اگر قرار است که در اثر اعمال صحیح مقررات بخشی از پرداختیها دچار نقصان شود، اولا عجله در این کار صورت نگیرد، ثانیا پس از بررسی کافی، با ستاد سازمان و دستگاههای ذی‏ربط تبادل نظر لازم انجام شود.
همچنین لازم است همکارانی که اینگونه مقررات در خصوص آنها اعمال میشود با تکریم و احترام فراوان به کارگزینی دعوت شده و توجیه لازم انجام شود تا سوء تفاهم ایجاد نشده و اطمینان حاصل شود این عمل مبتنی بر قانون است و خاستگاه دیگری ندارد.
وی بیان داشت: برای حسن اجرای امور و پرهیز از تشدید بوروکراسیهای معمول اختیاراتی به برخی مسؤولین، و رؤسا در سلسله مراتب سازمانی تفویض شده است که در صورت مشاهده هرگونه بی عدالتی ضمن برخورد، اختیار تفویضی از افراد سلب خواهد شد.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =