روز قدس نشانگر انسجام و وحدت بین مسلمانان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس چند پیام را در خود دارد، گفت: علاوه بر نشان دادن انسجام و وحدت بین مسلمانان، بزرگترین امید را به مردم فلسطین خواهد داد تا بتوانند با امید جهاد مسلحانه خود را ادامه دهند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، سرلشگر رحیم صفوی در گفت‌وگویی در مورد اهمیت روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روزی است که امام راحل آن را نامگذاری و به یک نماد جهانی تبدیل کرد و بر‌اساس این مسئله راهپیمایی میلیونی مردم در ایران و سراسر کشور در این روز به صورت گسترده برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس چند پیام را در خود دارد، افزود: علاوه بر نشان دادن انسجام و وحدت بین مسلمانان، گفتمان زنده‌ای در حمایت از فلسطین است که بزرگترین امید را به مردم فلسطین بدهد تا بتوانند با امید جهاد مسلحانه خود را ادامه دهند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام وحدت مسلمین را بار دیگر برای هماهنگی هر چه بیشتر علیه مقابله با هر گونه تجاوز به خاک، وطن و ظلم به مردم صادر می‌شود.
وی اضافه کرد: با حضور در راهپیمایی روز قدس که تلکیف شرعی مسلمانان است بار دیگر متحد می‌شویم تا با حمایت مادی و معنوی از کرانه باختری صدای آنها را به گوش جهانیان برسانیم.
سرلشگر صفوی با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: با قوت قلب‌ و همدلی مسلمانان و حمایت هر چه تمام از فلسطین، اکنون نیروهای مسلح در داخل فلسطین شکل گرفته که خودشان مستقل شده و موشک می‌سازند.
وی به اهمیت حمایت رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: باید خبرنگاران، رسانه‌ها و تمام مطبوعات که حق‌شناس هستند جلوی فضاسازی‌ها را گرفته و حق و مقبولیت واقعی را نشان دهند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: باید همه دست‌در‌دست هم داده و فریاد مردم مظلوم را به گوش همه برسانند تا همه آن را درک کرده تا امید آزادی را بین فلسطینیان شعله ور کنند.
سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند سی‌و‌نهمین راهپیمایی روز قدس را پیش‌رو داریم که توسط رهبری آزاد ‌ندیش بنیانگذاری شد و با هدایت مقام معظم رهبری ادامه‌دار شده و تا آزادی فلسطین نیز ادامه خواهد داشت.

 

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =