مشاور وزیر امور خارجه گفت: قطعا حفظ امنیت و آرامش در داخل کشور به سادگی مهیا نمی شود و نیازمند یک وحدت است که نشست رییس جمهور با فرماندهان سپاه نشان می دهد وحدت در کشور، در راستای منافع ملی وجود دارد.

حسین شیخ الاسلام درباره نشست رئیس جمهور با فرماندهان سپاه با بیان اینکه این جلسه نشانه بسیاری خوبی است به خبرآنلاین گفت: ما در منطقه ای پر خطر و متشنج به سر می بریم که همواره کشورهای مانند آمریکا و متحدانش چشم طمع به آن داشته اند. ناامنی در کشورهای همسایه مانند سوریه، عراق، بحرین و یمن را به خوبی مشاهده می کنیم. این درحالی است که درون مرزهای خود امنیت و آرامش را می بینیم.

او ادامه داد: قطعا حفظ امنیت و آرامش در داخل کشور به سادگی مهیا نمی شود و نیازمند وحدت است. این نشست نشان می دهد وحدت در کشور، در راستای منافع ملی وجود دارد. مسلما هماهنگی میان دولت و نیروهای مسلح که نقش اولیه در برقراری امنیت را دارند لازم و ضروری است. برداشتی که از این نشست وجود دارد نشان می دهد این هماهنگی به وضوح در ارکان نظام مشاهده می شود.

او خاطر نشان کرد: نظام اجرایی کشور و نیروهای مسلح دو رکن اساسی کشور هستند و انشالله با وحدتی که میان این دو وجود دارد می توانند امنیت هرچه بیشتر را در کشور برقرار کنند و فضا را برای پیشرفت فراهم کنند.

شیخ الاسلام در پایان خاطر نشان کرد: طبق شنیده‎هایی که از این نشست دارم، جلسه برگزار شده جلسه ای سازنده بوده که می‎تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =