برخی از مخاطبان گلایه کرده‌‎اند در گرم ترین روزها و ساعات تابستان، کولر اتوبوس‌های واحد در خطوط تندرو خاموش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامانه اتوبوس های واحد تندرو (BRT) در سراسر تهران گسترده شده و در برخی خطوط به صورت شبانه روزی به مردم خدمت رسانی می کند. با وجود ارزان و سریع بودن این اتوبوس ها، برخی مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه دارند کولر تعدادی از این خودروهای انبوه بر، خاموش است.
در این باره پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: همه اتوبوسهای دوکابینه در خط ویژه، مجهز به کولر هستند و اصلا بدون کولر امکان حرکت نیست. یعنی اتوبوس امکان حرکت ندارد. اصلا در این هوای گرم مردم اجازه حرکت به اتوبوسهای دوکابینه بدون کولر را نمی دهند. برای همین باید گفت همه خودروهای یاد شده دارای کولر روشن هستند. از طرفی این را هم باید در نظر گرفت که بالاخره کولر بخشی از خودرو است که ممکن است مشکل فنی پیدا کرده و در مسیر خراب شود. اگر کولر وسط شیفت خراب شود، پس از اتمام شیفت، به بخش تعمیرات ارجاع و اورهال می شود. منکر این نمی شوم که ممکن است میان شیفت، کولر اتوبوس خراب شود ولی این که بگوییم با علم به خراب بودن کولر، در ابتدای شیفت، اجازه تردد به اتوبوسهای دوکابینه داده شود، مطلقا اینطور نیست.
او درباره سایر اتوبوسهای فعال در تهران گفت: این را هم در نظر داشته باشید اتوبوس های تک کابینه، عموما کولر ندارند چون امکان فنی نصب کولر روی آنها نیست. بخشی از اتوبوسهای تک کابینه شرکت واحد بر اساس موتور پایه دیزل و گازسوز هستند که بیش از 10 سال پیش و در سال 85 تحویل ما شده اندو در این خودروها اساسا امکان نصب کولر وجود ندارد.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 0
    خوب اگه وسط شیفت کولر اتوبوس خراب شد سریعا بعد از پیاده کردن مسافرها در مقصد از پارکینگ اتوبوسرانی جایگزین کنید. نه اینکه تا آخر وقت بقیه مردم رو در اتوبوس از گرما هلاک کنید. اگر پدر و مادر پیر خودت هم در اون اتوبوس بود و از شدت گرما جونش به خطر می افتاد باز هم همین جواب رو میدادی؟ بی کفایتی هم حدی داره.
  • بی نام A1 ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    2 0
    چه جالب پس ٧٠ درصد وقتايي كه سوار بي ار تي ميشم و كولر خاموشه، نقص فني هست كه از قضا در همون روز اتفاق افتاده همش زود قضاوت ميكنم