پیست اسکی چمن فندقلوی نمین برای برگزاری مسابقات جهانی تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجید خدابخش در دیدار با رئیس فدراسیون اسکی در اردبیل اظهار کرد: برای تجهیز پیست اسکی روی چمن فندقلو در شهرستان نمین اقدامات و مساعدت‌های لازم انجام می‌شود تا این پیست برای مسابقات جهانی و بین المللی مهیا شود.

وی تجهیز پیست اسکی فندقلو را گامی مهم برای حضور تیم‌های مختلف داخلی و خارجی اسکی در این منطقه دانست و بیان کرد: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در استان اردبیل در زمینه پیشرفت این رشته در استان باید اقدامات لازم و عملی انجام شود که در این زمینه اهتمام جدی داریم.

استاندار اردبیل افزود: توسعه ورزش یکی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها در استان اردبیل به شمار می‌رود که به جد پیگیر این موضوع هستیم و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با متولیان این امر توسعه فعالیت‌ها ورزشی را در استان بیش از گذشته فراهم آوریم.

رئیس فدراسیون اسکی نیز فعالیت‌های هیئت اسکی استان را در یک سال اخیر مطلوب دانست و گفت: هیئت اسکی استان در این یک سال اخیر شروع خوبی را داشت و با توجه به کمبودهای این رشته در استان برای رشد و توسعه این رشته چه در اسکی برف و چه در چمن اقدامات موثری را انجام داد و با راه‌اندازی مدرسه اسکی در پیست آلوارس توانست افراد مستعد را به سمت این رشته مفرح و شاد سوق داد.

سیدعبدی افتخاری تصریح کرد: برای پیشرفت این رشته در استان اردبیل در زمینه تخصیص ۲۲ جفت ست اسکی مسابقات به هیئت اسکی و برای پیشرفت مربیان در راستای برگزاری دوره مربی‌گری اسکی الپاین در استان اردبیل در اولین فرصت اقدامات لازم انجام می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • يك ايراني ...از تهران A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
    1 0
    با سلام شهر زيبا و كم نظير نمين داراي قابليت هاي بالقوه زيادي هست كه ميتواند مبناي سرمايه گذاري و توسعه قرار گيرد ...