تفاهم نامه همکاری برای تکمیل و ساخت کتابخانه در شهرستان قروه منعقد شد

با مشارکت بنیاد علمی، آموزشی قلم چی، فرمانداری قروه و کتابخانه های عمومی تفاهم نامه همکاری برای تکمیل و بهره برداری از کتابخانه عمومی شماره 3 در قروه منعقد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل بنیاد قلم چی، فرماندار قروه، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کتابخانه های عمومی در محل بنیاد علمی آموزشی قلم چی منعقد شد.
دکتر اسماعیل احمدی با اشاره به اینکه موضوع این تفاهم نامه کتابخانه عمومی نیمه کاره (شماره 3) شهرستان قروه است، عنوان کرد: در این تفاهم نامه 10 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از این کتابخانه پیش بینی اعتبار شده است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، بنیاد علمی آموزشی قلم چی متعهد به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال شده است و 50 درصد بقیه اعتبار توسط فرمانداری قروه تخصیص پیدا می کند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: بر اساس تعهدات صورت گرفته پرداخت ها از سوی طرفین در سه قسط انجام می شود که پرداخت قسط نخست توسط فرمانداری و پرداخت پایانی نیز توسط بنیاد قلم چی است.
دکتر احمدی با بیان اینکه پیمانکار ساخت و تکمیل پروژه مذکور از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان انتقال می یابد، تصریح کرد: بر اساس برنامه و تعهدات طرفین پروژه باید در ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.
وی اظهار داشت: مطابق تفاهم نامه کتابخانه مذکور پس از ساخت و بهره برداری با عنوان «بنیاد قلم چی» نامگذاری می شود و قرار است به صورت همزمان به برادران و خواهران خدمات ارائه دهد.
دکتر احمدی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت کتابخانه شماره 3 قروه که از طرح های مصوب ملی است از سال 85 آغاز شده و پس از 60 درصد پیشرفت به دلیل نبود اعتبار در سال 89 متوقف شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان اضافه کرد: این پروژه که در بخش شرقی شهر قروه واقع شده است در سه طبقه و با زیربنای 1200 متر مربع ساخته می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =