سامانه ۱۳۷ در تمام ساعات به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات شهروندان

سرپرست شهرداری بابل خبرداد: بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی به نیاز های مردم به صورت ۲۴ ساعته سامانه 137 در بابل راه اندازی شده است.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- مهندس خداداد سرپرست شهرداری بابل با اعلام این خبر که سامانه ۱۳۷ در تمام ساعات به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به پیشنهادات و انتقادات شهروندان افزود: این سامانه بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی به نیاز های مردم به صورت ۲۴ ساعته راه اندازی شده است و امیدواریم گامی موثر برای رفع نیاز های بحق مردم فهیم بابل باشد .

مهندس خداداد افزود : سامانه دريافت پيامهاي مردمي 137 با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری و با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و ارتباط با مدیران شهرداری به صورت شبانه روزی راه اندازي و پيامهاي شهروندان را از طريق سيستم صوتي دريافت ميكند.

وی یادآور شد شهرداری بابل در تلاش است تا با بهره گیری از فضای مجازی و امکانات پرتال شهرداری بابل اقدامات موثری در ثبت و پیگیری پیام شهروندان، شفاف سازی قوانین و مصوبات، ارتباط موثر، سریع و دو سویه با شهروندان داشته و همچنین سهم مناسبی از کاهش مراجعه مستقیم شهروندان و افزایش آسایش و رفاه شهروندان داشته باشیم .

در پایان از مردم عزیز بابل خواستاریم تا با تماس با سامانه 137 و ارائه درخواست، پیشنهاد یا انتقاد ما را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گرامی یاری نمایند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =