هشدار معاون سیاسی - امنیتی استانداری زنجان درباره قطع آب، برق و گاز مدارس

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در واکنش به قطع گاز یکی از مدارس استان به دلیل عدم پرداخت بدهی، گفت: نباید آب، برق و گاز هیچ مدرسه‌ مربوط به آموزش و پرورش و همچنین حوزه ورزش استان قطع شود .

به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه عدم قطع خدمات مدارس نباید زمینه استفاده ناصحیح برای مدیران مدارس و همچنین مسئولان آموزش و پرورش ایجاد کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه پرداخت دیون به حق و قانونی باید توسط مسئولان مدارس پیگیری و پرداخت شود، اما قطع شدن این خدمات نیز مناسب نبوده و نباید انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح برخی مشکلات و درخواست برای پیگیری آن به معنی مچ گیری مدیران اجرایی نیست، افزود: مجموعه آموزش و پرورش، نیازمند اهتمام همگانی برای رشد و توسعه بوده و تمامی دستگاه های استان در راستای حل مشکلات آموزش و پرورش مسئول هستند و همراهی و مساعدت تمامی مدیران در این زمینه مورد نیاز است.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در استان تاکید کرد و یادآور شد: تاکیدات صورت گرفته در خصوص برطرف شدن برخی مشکلات، عمدتاً برای جلب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین برای حل مشکلات فعلی مدارس استان است.

این مقام مسئول بسیج همگانی برای کاهش مشکلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مشکلات و درخواست های موجود در فضاهای آموزشی استان را باید علنی و با صدای بلند ارائه کرد تا از تمامی ظرفیت های موجود همچون خیرین برای حل این مشکلات بتوان بهره برد که البته در این راستا، واحدهای بزرگ صنعتی-معدنی استان نیز می‌توانند نقش داشته باشند.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان به موفقیت مجموعه هایی همچون مهرانه در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این مجموعه ها با پایه گذاری درست و جلب اعتماد عمومی در سطح ملی، ظهور و بروز دارند که باید مدیران و مجموعه های مختلف، این قبیل مجموعه ها را به عنوان الگوی خود در زمینه ها مختلف قرار دهند.

موسوی همچنین وجود مدارس فاقد سرویس بهداشتی در استان را قابل قبول ندانست و تاکید کرد: دستگاه های دولتی باید برای انجام مسئولیت های خود، اقدامات عملی و اجرایی انجام دهند و با هرگونه سستی در این راستا برخورد خواهد شد.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =