استاندار لرستان: راه‌اندازی و احیای واحدهای نیمه‌تمام و راکد اولویت کاری در استان است

تسنیم نوشت: استاندار لرستان گفت: راه‌اندازی و احیای واحدهای نیمه‌تمام و راکد اولویت کاری در استان لرستان است.

سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تغییر مدیریت‌ها در استان عجله‌ای نداریم و هر تغییری که انجام شود در مورد آن مطالعات و بررسی می‌شود، اصل کار ما شایسته‌سالاری است، اما هرکجا که نیازمند تغییر باشد، آن تغییر را اعمال می‌کنیم.

وی بابیان اینکه شرکت صدر فولاد به دلیل التهابات و رکود بازار مشکلاتی دارد، افزود: این شرکت بدهی‌های زیادی دارد و این در حالی است که اجازه نمی‌دهیم بدهی‌های آن بیشتر شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: سرمایه‌گذار پیدا شده تا کارهای مدیریت این کارخانه را آن‌طور که ما می‌بندیم انجام دهند، چراکه تعطیل شدن یک کارخانه بهتر از افزایش و دپوی بدهی‌ است.

این مسئول بیان کرد: در مورد بدهی‌های این‌ کارخانه نیز فعلاً دستور توقف مطالبات این کارخانه را صادر کردیم تا کارهایش انجام‌ شده و روی غلتک بیافتد.

خادمی در رابطه با بحث بومی‌گرایی نیز تصریح کرد: اصل بر بومی‌گرایی نیست اما اولویت‌ها برای بومی‌ها است و اگر بدانیم کسی کاردان و شایسته است از آن استفاده می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اولویت کارها راه‌اندازی و احیاء واحدهای نیمه‌تمام و راکد است، بیان کرد: اداره کردن یک کارخانه نیازمند هنر و فن است و احیای یک واحد به هر قیمتی نیست، چراکه برخی افراد اهلیت این کار را ندارند.

استاندار لرستان در مورد شناخت خود از لرستان خاطرنشان کرد: مشکلات استان‌های زاگرس نشین تقریباً مشترک است و این در حالی است که شناخت تقریباً خوبی از لرستان دارم.

وی اظهار داشت: در زمینهٔ استعدادها، تهدیدها و فرصت‌های این استان شناخت دارم اما برای مصادیق و جزییات به زمان بیشتری نیاز است.

خادمی افزود: در حوزه کشاورزی و صنایع نیازمند کار مطالعاتی و اقدامات اساسی هستیم و خروجی کارها باید به توسعه بیانجامد.

وی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی نیز به‌عنوان یکی از مسائل پراهمیت و اساسی نیازمند اقدامات اساسی و بررسی و کارهای مطالعاتی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =