در سوم آذر، ماجرای سکوت معنی‌دار حامیان دیروز احمدی‌نژاد و تعیین تکلیف برگزاری کنسرت در مشهد پربازدید بود.

امروز برای مخاطبان سرویس سیاسی مهم بود بدانند حامیان دیروز احمدی‌نژاد چرا امروز ساکتند؟ در این سرویس نقل قولی از مسعود پزشکیان هم پربازدید بود که گفت: دولت احمدی‌نژاد در عرض ۳ سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد. همچنین خبر پربازدید دیگری گفت با پیشنهاد علم‎الهدی کنسرت‌ها در مشهد تعیین تکلیف می‌شوند.

گزارشی درباره تاثیر افت لیر بر سفر ایرانی‌ها به ترکیه بیشترین بازدید را در سرویس اقتصادی داشت. پس از آن، نقل قولی از حریری پربازدید شد که گقت: بازار فردوسی و استانبول نرخ ارز را تعیین نمی‌کنند. اعلام شرایط بازگشت به کار بازنشستگان هم خبر پربازدید بعدی بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی، بازیگر زن سرشناس سکوتش را شکست و یک قربانی تازه در پرونده رسوایی اخلاقی هاروی واینستین مشخص شد. پس از آن، ناگفته‌های فریبا کوثری در روز تولدش بازدید زیادی داشت. در این سرویس همچنین ماجرای تولید سریالی که تماشاگران تلویزیون مشکلات خود را در آن می‌بینند هم پربازدید شد.

در سرویس اجتماعی، گزارشی درباره ۱۱مرحله برای مدیریت‌ زلزله‌های‌ویران‌گر به خصوص مرحله قبل‌از لرزش‌، بازدید زیادی داشت. پس از آن، پاسخ هلال احمر به شائبه کمک به بوکمال سوریه در گیرودار زلزله کرمانشاه پربازدید بود و افشای پشت پرده جریمه خودرو حامل کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل اعلان عمومی بیانیه نماینده آمریکا در آژانس درباره ایران و برجام پربازدید شد. پس از آن، پای تنش دیپلماتیک بین پاریس و مسکو به ستون پربازدیدهای کشید. پس از آن، واکنش حزب‌الله به بازگشت حریری به لبنان بازدید زیادی داشت.

مخاطبان سرویس طنز هم از دیدن زلزله و سلفی با کفش پاشنه‌بلند شوکه شدند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
    1 3
    مخالفان بی وجدان احمدی نژاد از زلزله هم برا کوبیذن احمدی نژاذ استفاده میکنن