رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: برای این قهرمانی ماه‌ها تلاش کردیم.

به گزارش تسنیم؛ علی مرادی در خصوص کسب عنوان قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مسابقات جهانی اظهارداشت: خوشحالیم که برای اولین بار در تاریخ قهرمان جهان شدیم و در روز مبعث پیامبر اکرم (ص) این قهرمانی را به مقام معظم رهبری و خانواده شهدا و مردم عزیز تقدیم می‌کنیم.
وی افزود: ماه‌ها برای قهرمانی در مسابقات جهانی و کسب مدال تلاش کردیم و هر ٨ وزنه‌بردار با غیرت ایرانی جنگیدند و تمام سعی خود را انجام دادند. ما از ابتدا هم برای قهرمانی تلاش کردیم و خوشحالیم که این مهم رخ داد و مدال‌های خوشرنگی را بدست آوردیم.
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان خاطرنشان کرد: پس از بازگشت تیم نقاط ضعف و قدرت را بررسی می‌کنیم و هرچند با کمک وزارت ورزش و جوانان به اهدافمان نزدیک شدیم اما باید بازهم با برنامه پیش برویم تا چنین افتخارآفرینی‌هایی ادامه داشته باشد.
مرادی در ارتباط با ناداوری علیه سلیمی در سنگین وزن عنوان کرد: اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام می‌کنیم اما باید با روشی منطقی و بدون هیاهو کار را پیش ببریم تا در فضایی خوب به نتیجه برسیم.
وی ادامه داد: این مسابقات حائز نکات زیادی بود که مدال هاشمی برای نخستین بار در وزن 105 کیلو، بازگشت علی حسینی به وزنه‌برداری، رکوردشکنی مرادی، غیرت رستمی و جنگ مردانه سلیمی و نفرات جوان ما از جمله این موارد است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    18 1
    اولا که 9 تا کشور محروم بودن و اگه قهرملن نمیشدید جای تعجب داشت وگرنه با مدیریت شماها هیچی نمیشدیم ثانیا اگه خیلی بلد بودید کاری میکردید که ژوری لجبازی نکنه حالا دیگه هیچ کاری دستتون بر نمیاد متاسفم برای منلکتی که امثال شما همه جا مدیرن و حق مردمو پایمال میکنن