داورزنی می‌گوید برای مقابله با عربستانی‌ها کنار فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درباره ماجراهای وزنه برداری و همینطور برگزاری بازی های ایران و تیم های عربستانی در کشور ثالث توضیحات تازه ای می دهد. خلاصه از حرفه ای او را در زیر می خوانید؛
*همه اقداماتی که باید اتفاق بیفتد دوستان در فدراسیون وزنه‌برداری هم به IOC هم به فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و حتی به دادگاه بین‌المللی ورزش بحث‌ها را پیگیری خواهند کرد و وزارت ورزش هم در کنار فدراسیون خواهد بود که از حق بچه‌ها دفاع کند به ویژه قهرمان ارزشمند بهداد سلیمی که انصافاً این دو اتفاق چون پشت سر هم افتاده هم در المپیک ریو در حق او احجاف شد و هم در جام جهانی.
*نه تنها در وزنه‌برداری بلکه در خیلی از رشته‌های ورزشی ما با این نوع لابی‌های‌های پشت پرده و بحث‌های مختلف دیگر مواجه‌ هستیم و طبیعی است ما هم بایست به قوانین احترام بگذاریم و از آن طرف در بعضی از رشته ها داوران رای می‌دهند، پس وقتی آنها رأی می‌دهند نظر شما به تصمیمات آنهاست. وقتی هیأت ژوری سه چراغ سفید می‌دهد بعد رأی برمی‌گردد و در شرایط دیگری نگاه می‌کنید می‌بینید که همین شرایط برای ورزشکار دیگری اتفاق می‌افتد باز رأی چیز دیگری می‌شود؛ این اختلاف رأی‌ها باعث می‌شود که شبهه‌ای به وجود بیاورد که یک دست پنهان دیگری تعیین و تکلیف می‌کندو ما همین بحث‌ها را در فدراسیون وزنه‌برداری دنبال خواهیم کرد.از آنجایی که لازم باشد چه دستگاه دیپلماسی و چه وزارت ورزش در کنار فدراسیون خواهند بود که خدای ناکرده در حق کسی اجحاف نشده باشد.
*درباره میزبانی کشور ثالث از بازی های فوتبال ایران و عربستان... ببینید آن چیزی که اتفاق افتاده و دنبال شده و هنوز به شکل رسمی اعلام نشده در نشست‌ها و جلساتی که دوستان آقای تاج و همکارانشان با ای‌اف‌سی و کمیته مربوطه داشتند تا این بحث در جلسه هیأت رئیسه رأی قطعی صادر بشود ولی وزارت ورزش کنار تمام قد در کنار فدراسیون فوتبال خواهد بود که بتواند از حق ایران دفاع کند.
*کشور ما کشوری کاملاً امن است و از طرفی نکته دیگر برای ای‌اف‌سی مارکتینگ ای‌اف‌سی یکی از پارامترهای جدی است و اینکه این میزبانی‌ها در کشورخودشان انجام می‌گیرد بیشتر به خاطر این بود که می‌شود‌ گفت که درآمد ‌ای‌اف‌سی را کاهش می‌یابد، از یک طرف دیگر هم دوستان ما در فدراسیون فوتبال پیگیر هستند تا به حق‌مان برسیم. هر کشور باید در کشور خودش میزبانی را انجام بدهد این یکی از نکات مهمی است که وزارت ورزش هم در کنار فدراسیون فوتبال خواهد بود ان‌شاءالله که ما بتوانیم این میزبانی را در کشور خودمان داشته باشیم و همه ما دنبال این هستیم که این اتفاق بیفتد.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =