پشت‌پرده وضعیت قرارداد برانکو؛ اول طلب فصل قبل، بعد تمدید!

باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها پیش، تلاش خود را برای تمدید قرارداد برانکو آغاز کرده است.

روزنامه خبرورزشی نوشت: البته در این مسیر پرسپولیس به هدف خود نزدیک شده اما گفته می‌شود طرفین هنوز بر سر جزئیات به توافق نرسیده‌اند.
خود برانکو در مصاحبه‌های اخیرش همین جزئیات را مطرح کرده اما ریز نشده است.
برخی‌ها گمانه‌زنی کردند دلیل اصلی به تعویق افتادن تمدید قرارداد برانکو به بالا بودن درخواست مالی این مربی برمی‌گردد در حالی که ماجرا چیز دیگری است. دیروز یک منبع آگاه و مطلع به ما خبر داد مشکل اصلی بر سر تمدید قرار داد مرد کروات مطالبات فصل گذشته و مالیات برانکو است. ظاهراً سرمربی پرسپولیس خواستار پرداخت مطالبات فصل گذشته خود شده است. طلب‌هایی که هنوز به حساب برانکو واریز نشده و مشکلات مالی اخیر باعث و بانی آن بوده است.
بر همین اساس اولین شرط سرمربی پرسپولیس پرداخت بدهی‌های قبلی باشگاه به خودش بوده است.
البته گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قرارداد یک ساله را داده در حالی که برانکو تمدید ۲ ساله می‌خواهد.
مرد کروات خوب می‌داند برای پیشبرد برنامه‌‌هایش زمان می‌‌خواهد و از لحاظ مالی هم بهتر است قراردادش ۲ ساله دیگر تمدید شود.
به نظر می‌رسد این پروسه هم در نهایت ختم به خیر شده و حرف برانکو به کرسی بنشیند. هر چه نباشد مرد کروات در پرسپولیس بسیار موفق بوده و تیمش قهرمان نیم‌فصل شده است. هواداران پرسپولیس هم خواهان تمدید قرارداد او هستند و خودش هم بی‌میل نیست قراردادش را تمدید کند.
او در تیم پرطرفدار پرسپولیس مربیگری می‌کند. همه هواداران هم دوستش دارند و با وجود پیشنهادات داخلی و یکی، دو پیشنهاد خارجی ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بماند.
از سوی دیگر تمدید قرارداد برانکو می‌‌تواند یک برگ برنده برای حمیدرضا گرشاسبی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس باشد. مردی که می‌‌خواهد دائمی شود و تمدید قرارداد برانکو یکی از راه‌های میان‌بر این هدف است.

 43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =