مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از سرویس دهی رایگان اتوبوس های شهری در روز عید سعید فطر خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ناصر سعید آبادی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه در روز عید سعید فطر علاوه بر اینکه در تمامی مسیرها اتوبوسها پوشش خدماتی خود را خواهند داشت، افزود: به جهت رفاه حال نمازگزاران عزیز تعداد یکصد دستگاه اتوبوس شهری وظیفه سرویس دهی ایاب و ذهاب شهروندان و نمازگزاران عزیز از نقاط مختلف شهر به مقصد مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری مراسم نماز عید فطر راعهده دار خواهند بود.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی بعمل آمده و هماهنگی های انجام یافته سرویسهای ایاب و ذهاب نمازگزاران به مصلی امام خمینی (ره) بصورت رایگان خواهد بود، ادامه داد: زمانبندی فعالیت اتوبوسهای شهری در صبح روز عید سعید فطر ساعت ۵ تعیین شده و اتوبوسهای تخصیصی راس ساعت ۳۰/۵ صبح از مناطق مختلف شهری به سوی مصلی حرکت خواهند کرد.

سعیدآبادی اضافه کرد: این سرویس ها تا شروع نماز در چندین نوبت انجام و در هنگام شروع نماز در محل های تعیین شده مستقر و سرویس برگشت نمازگزاران را انجام خواهند داد.

وی گفت: بدلیل محدودیتهای ترافیکی در خیابانهای اطراف مصلی طبق هماهنگی بعمل آمده با پلیس راهور محل هایی برای استقرار اتوبوسها به منظور سرویس دهی برگشت نمازگزاران پیش بینی شده است .

سعید آبادی با اشاره به محل هایی برای استقرار اتوبوس ها به منظور سرویس دهی برگشت نمازگزاران، اظهار کرد: خیابان گلدیس، میدان رسالت و چهارراه مافی که اتوبوس های مرتبط برای مسیرهای منشعب در این سه محل مستقر و ارائه خدمات خواهند نمود.

وی گفت: بازرسان سازمان در قالب سه دستگاه خودرو گشت و یک دستگاه گشت موتوری در محل های یاد شده مستقر و فعالیت ناوگان تخصیصی را کنترل و نظارت می کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از همکاری صمیمانه بهره برداران اتوبوسهای بخش خصوصی نیز که در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کنند، قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که این خدمات ارزنده رانندگان مقبول درگاه حق تعالی واقع و رضایتمندی شهروندان گردد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =