در ۱۲ آبان ماه، پربازدیدترین اخبار به ماجرای مخالفت احمدی‌نژاد با تسخیر سفارت آمریکا اختصاص داشت.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی، مردم خواستند بدانند در جلسه‌ای که محمود احمدی‌نژاد با تسخیر سفارت آمریکا مخالفت کرد چه گذشت؟ همچنین خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران مورد توجه مردم بود که در آن امام جمعه تهران گفت: چه بسا برخی جاسوس‌ها در قالب سفر تجاری به ایران بیایند. خبر پربازدید دیگر جوابی به این سوال بود: اصولگرایان در حمایت از سپنتا نیکنام عقب‌نشینی کردند؟

در سرویس اقتصادی اعلام نرخ خرید پژو ۲۰۰۸ در دبی بازدید زیادی داشت. پس از آن، گزارش پربازدیدی اعلام کرد کوچک‌متراژها پرتقاضا شدند. در این سرویس آینده نرخ ارز در بودجه ۹۷ هم مورد توجه مردم بود.

در سرویس فرهنگی واکنش کارگردان ایرانی به حذف «لاتاری» توسط ترامپ بازدید زیادی داشت. پس از آن، قهر مهدی فخیم‌زاده در برنامه زنده تلویزیونی سوژه مخاطبان شد و در نهایت انتقاد بازیگر زن از برخوردهای برخی کاربران فضای مجازی بازدید زیادی در پی داشت.

در پربازدیدترین خبر اجتماعی اعلام شد هوای تهران از مرز بسیار ناسالم هم گذشت. از خانه‌های خود خارج نشوید! در این سرویس گفت‌وگو با پدر شهید محسن حججی هم بسیار پربازدید بود. او گفت: گوسفند نذر کردیم داعش او را شهید کند و بیش از این شکنجه نشود! همچنین واکنش معاون اقتصادی شهرداری تهران به اقرارنامه بدهی ۲۵۰۰ میلیاردی قالیباف به ناجا بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل واکنش ظریف به اسناد ادعایی آمریکا درباره ارتباط ایران با القاعده بازدید زیادی داشت. پس از آن، پیش‌بینی استیو بنن درباره احتمال استیضاح ترامپ پربازدید بود و در نهایت آمار سازمان ملل درباره تعداد اعدام‌شدگان عراقی طی عملیات موصل باعث تاسف همگان شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 723791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =