در ۱۳آبان ماه، خبر درگیری نیروهای مرزبانی با تروریست‌های پژاک در غرب کشور که منجر به شهادت تعدادی از مرزبانان شد، پربازدیدترین خبر روز بود.

در سرویس سیاسی حرفهای سخنگوی سپاه پاسداران پربازدید شد که گفت: سخنان اخیر سردار نجات، موضع رسمی سپاه نیست. همچنین خبر درگیری نیروهای مرزی آذربایجان غربی باگروهک‌های تروریستی بازدید زیادی در پی داشت. در این سرویس سخنان ابتکار هم پربازدید بود که گفت: هیچ دانشجویی از تسخیر سفارت آمریکا پشیمان نیست.

در سرویس اقتصادی یافتن جواب این سئوال برای مخاطبان جذاب بود: ایران‌خودرو کدام پژو ۲۰۰۸ را تحویل داد؟ خبر پربازدید دیگری می گفت سکه و دلار ارزان شد. در این سرویس طرح جدید برای واردات خودرو هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگی توضیح و عذرخواهی مهدی فخیم‌زاده بعد از قهرش در برنامه زنده بازدید زیادی داشت. پس از آن، مجری زن سرشناس در نقل قول پربازدیدی گفت: همه درگیر سلفی گرفتن از خود هستند. در این سرویس سئوال زیر هم پربازدید بود: چرا فارسی به زبان ایتالیایی شرقی معروف است؟

در سرویس جامعه گزارشی درباره یک بخشش نجومی برای ساخت برج دوقلو وسط پاسداران پربازدید بود. پس از آن، آمارهای نجفی از میزان رضایت‌مردم از دوره شهرداری قالیباف بازدید زیادی داشت و در خبر پربازدید دیگری اسامی ۸ شهید هنگ مرزی خوی اعلام شد.

در سرویس بین الملل سفیر سابق ایران در بغداد در نقل قول پربازدیدی گفت: دولت عراق،اطلاعات ما در باره نفوذ و حمله داعش را باور نمی کرد. گزارش پربازدید دیگری هم گفت آمریکا طرح دقیق حملات نظامی به روسیه را در دست دارد. خبری درباره طولانی‌ترین سفر ترامپ هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم اولتیماتوم استقلال به شفر! بازدید زیادی داشت.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =