در ۱۴آبان، پربازدیدترین اخبار به پیامکی اختصاص دارد که برای زنان خودروسواری که کشف حجاب می‌کنند، فرستاده می‌شود.

در صدر اخبار پربازدید و پراهمیت امروز سیاسی، ۳ انتصاب رهبری در ارتش و تعیین فرمانده نیروی‌دریایی ارتش قرار داشت. در این سرویس کنایه پزشکیان به شورای نگهبان هم پربازدید بود که گفت: عدل ما شده آستین کوتاه جوانان و موی بیرون از روسری بانوان. همچنین در این سرویس واکنش دو مقام بلندپایه نظامی ایران به ادعای مشارکت در اصابت موشک به فرودگاه عربستان هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس اقتصادی جزئیات ورود ۱۵ فروند بویینگ جدید به ایران بازدید زیادی داشت. پس از آن، یک گزارش تحلیلی پربازدید مطالعه کرد اثرات بیت‌کوین بر اقتصاد ایران چیست؟ خبر مهم دیگر این حوزه حکایت از آن داشت که مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری استعفا داد.

در سرویس فرهنگی پربازدیدترین خبر به حضور پرویز پرستویی در هالیوود اختصاص داشت. پس از آن، گزارشی درباره حاشیه‌های برخی مجری‌های تلویزیونی پربازدید بود و یک خواننده هم گفت: همراه مردم بودن را ازمحمدرضا شجریان آموختم.

در سرویس جامعه، خبر فرستادن تذکر پیامکی به متخلفان کشف‌حجاب در خودرو بازدید زیادی داشت. همچنین گزارش از بیمارستانی که «عشق دختر»ها و «عشق موتور»ها مهمان آنند پربازدید بود و در نهایت هم فهرست ۲۲ دانشگاه ایرانی در یک نظام رتبه‌بندی جهانی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل واکنش حزب‌الله به استعفای حریری بازدید زیادی داشت. پس از آن، یک تحلیلگر سیاسی، هانی‌زاده در این باره گفت: استعفای حریری توطئه علیه ایران و حزب‌الله است. خبر جزئیات تازه از دستگیری شاهزاده‌های دربار سعودی هم در این سرویس پربازدید بود.

در سرویس طنز وضعیت ۸ هزار زندانی بی‌محل تلخندی روی لب مخاطبان نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =