مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ثبت نام بیست و نهمین دوره جشنواره امتنان از نخبگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان مرکزی محمد تقی آبایی هزاوه افزود: در این خصوص کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور می توانند به مدت یک ماه تا ۲۵ دی ماه امسال برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: جشنواره امتنان در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی و دفتر اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در استان ها از طریق معاونت اجتماعی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شناسایی و معرفی کارگران ، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است.
آبایی هزاوه گفت: کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی می توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می شود که جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مرکزی در دهه مبارک فجر و در سطح ملی در ۱۱ اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز جهانی کار و کارگر در تهران برگزار می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: در جریان برگزاری این جشنواره از سه کارگر نمونه، سه گروه کار نمونه، سه واحد نمونه کارگری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات به صورت استانی تجلیل به عمل خواهد آمد و نفرات برتر استانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
آبایی هزاوه بیان کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در مرحله استانی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است.
حدود ۳۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی و حدود سه هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان مرکزی وجود دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =